Sukladno dopusnici Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta (KLASA: UP/I-602-04/15-13/00005; URBROJ: 533-20-15-0004) od 1. srpnja 2015. godine na Visokoj školi za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici ustrojen je studijski program specijalističkog diplomskog stručnog studija Menadžment; smjerovi Destinacijski menadžment i Menadžment malih i srednjih poduzeća.
Sukladno Bolonjskoj deklaraciji i Zakonu o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju trajanje specijalističkog diplomskog stručnog studija Menadžmenta je četiri semestra, odnosno dvije godine, težina studija je 120 ECTS bodova. Studij će se izvoditi kao redoviti i izvanredni.
Stručni naziv: magistar/magistra ekonomije
Kratica: mag. oec.
Završetkom specijalističkog diplomskog stručnog studija Menadžment, sukladno studijskom programu, polaznik stječe sljedeće skupine kompetencija:
1. TEMELJNE KOMPETENCIJE:
- Procijeniti konkurentsku poziciju, osmisliti misiju, viziju i strateške ciljeve poduzeća
- Upravljati poduzetničkim projektima
- Poznavati elemente financijskog poslovanja, temeljne pojmove, sadržaj i važnost menadžerskog računovodstva
- Analizirati financijske planove i financijske izvještaje, pratiti financijske rezultate, upravljati financijskim i investicijskim rizicima
- Provoditi istraživanja tržišta u poslovnom odlučivanju
- Kreirati i provoditi marketinške aktivnosti, primijeniti elemente promotivnog mixa, komunicirati s medijima
2. SPECIFIČNE PROFESIONALNE KOMPETENCIJE:
- Izraditi turističku atrakcijsku osnovu
- Primjenjivati pravila planiranja održivog razvoja turizma
- Primjenjivati temeljne odrednice turističke politike
- Kreirati i razvijati nove proizvode unutar određene turističke destinacije
- Provoditi strateško planiranje u turizmu
- Upravljati integriranim turističkim proizvodima
- Koristiti komunikacijske platforme na internetu i ostale ICT alate,
- Razumjeti i primjenjivati poslovne aplikacije
- Upravljati marketingom turističke destinacije
- Poznavati zakonitosti turističke politike i organizaciju turizma
- Upravljati i koordinirati prodajnim aktivnostima (poznavati tržište, konkurenciju, trendove)
3. METODOLOŠKE KOMPETENCIJE:
- Identificirati trendove na domaćem i međunarodnom tržištu
- Analizirati potrebe korisnika (istraživati turističko tržište, anketirati korisnike/potrošače)
- Izraditi strateške dokumente (poznavati alate za strateško planiranje (stablo problema i ciljeva, SWOT)
- Izraditi marketinški plan
- Izraditi poslovne planove na razini organizacije
- Izraditi i voditi poduzetničke (i infrastrukturne) projekte
4. INTERDISCIPLINARNE KOMPETENCIJE:
- Komunicirati sa suradnicima i korisnicima usluga
- Koordinirati sve poslovne aktivnosti u skladu s propisima o očuvanju okoliša
- Preporučiti poslovnu strategiju malih i srednjih poduzeća
- Vrednovati rezultate financijskog poslovanja vodeći računa o financijskim i investicijskim rizicima
- Provesti proces istraživanja tržišta uz predviđanje trendova na domaćem i međunarodnom tržištu i ocijenjiti njegovu vrijednost za poslovanje
- Preporučiti primjeren marketinški program te kreirati strateške marketinške dokumente
- Kreirati i upravljati poduzetničkim (i infrastrukturnim) projektima
- Preporučiti odgovarajuće komunikacijske tehnike u određenoj situaciji, u online i offline okruženju
- Ocijeniti usklađenost poslovnih aktivnosti sa propisima o očuvanju okoliša
- Preporučiti alate menadžerskog računovodstva za procjenu troškova poduzeća
- Vrednovati integrirane sustave upravljanja u poslovnom okruženju na praktičnim primjerima
- Utvrditi osnovna obilježja akademskog stila i jezika pisanja
- Samovrednovati vlastita znanja, stručne kompetencije i stečene vještine te procjeniti relevantne načine stjecanja novih znanja i vještina formalnim, neformalnim i informalnim putem
- Kreirati i razvijati nove proizvode unutar određene turističke destinacije uvažavajući načela održivog razvoja turizma
- Preporučiti odgovarajući način upravljanja integralnim turističkim proizvodima
- Preispitati zakonitosti turističke politike i organizaciju turizma
- Preporučiti odgovarajuću prodajnu politiku u danoj situaciji
1. godina |
||||||
I semestar |
||||||
PREDMET | PREDAVANJA | SEMINARI | VJEŽBE | ECTS | Obavezan / izborni | |
Specifični oblici turizma | 30 | 15 | 0 | 6 | O | |
Planiranje održivog razvoja turizma | 30 | 15 | 0 | 6 | O | |
Menadžersko računovodstvo | 30 | 0 | 30 | 6 | O | |
Istraživanje tržišta | 30 | 15 | 15 | 6 | O | |
Upravljanje integralnim turističkim proizvodom | 30 | 15 | 0 | 6 | O | |
II semestar |
||||||
PREDMET | PREDAVANJA | SEMINARI | VJEŽBE | ECTS | Obavezan / izborni | |
Strateški menadžment | 45 | 15 | 0 | 6 | O | |
Marketing turističke destinacije | 30 | 30 | 0 | 6 | O | |
Inovativnost i kreativnost u turizmu | 30 | 15 | 0 | 4 | O | |
Ekonomija doživljaja i turizam | 30 | 15 | 0 | 4 | O | |
Interkulturalna komunikacija u turizmu | 30 | 15 | 0 | 4 | O | |
Stručna praksa | 6 | O | ||||
2. godina |
||||||
III semestar |
||||||
PREDMET | PREDAVANJA | SEMINARI | VJEŽBE | ECTS | Obavezan / izborni | |
Turistička politika i organizacija turizma | 30 | 30 | 0 | 6 | O | |
Brendiranje turističke destinacije | 15 | 0 | 30 | 5 | O | |
Prodajno poslovanje u turizmu | 30 | 0 | 30 | 5 | O | |
Investicijski menadžment u turizmu | 30 | 15 | 0 | 6 | O | |
Poslovni engleski jezik u turizmu I | 30 | 0 | 30 | 4 | I | |
Interesna udruživanja u turizmu | 30 | 15 | 0 | 4 | I | |
Turizam temeljen na prirodi | 30 | 15 | 0 | 4 | I | |
MICE turizam | 15 | 15 | 0 | 4 | I | |
IV semestar |
||||||
PREDMET | PREDAVANJA | SEMINARI | VJEŽBE | ECTS | Obavezan / izborni | |
Integrirani sustavi upravljanja | 30 | 15 | 0 | 5 | O | |
Metodologija izrade diplomskog rada | 0 | 0 | 15 | 1 | O | |
Stručna praksa | 6 | O | ||||
Diplomski rad | 10 | O | ||||
Poslovni engleski jezik u turizmu II | 30 | 0 | 30 | 4 | I | |
Elektroničko poslovanje u turizmu | 30 | 30 | 0 | 4 | I | |
Kulturni turizam | 30 | 15 | 0 | 4 | I | |
Zdravstveni i wellness turizam | 15 | 15 | 0 | 4 | I |