Sukladno dopusnici Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta (KLASA: UP/I-602-04/15-13/00005; URBROJ: 533-20-15-0004) od 1. srpnja 2015. godine na Visokoj školi za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici ustrojen je studijski program specijalističkog diplomskog stručnog studija Menadžment; smjerovi Destinacijski menadžment i Menadžment malih i srednjih poduzeća.
Sukladno Bolonjskoj deklaraciji i Zakonu o znanstvenoj djelatnosti i visokom obrazovanju trajanje specijalističkog diplomskog stručnog studija Menadžmenta je četiri semestra, odnosno dvije godine, težina studija je 120 ECTS bodova. Studij će se izvoditi kao redoviti i izvanredni.
Stručni specijalist / stručna specijalistica ekonomije ( struc.spec.oec. )
Završetkom specijalističkog diplomskog stručnog studija Menadžment, sukladno studijskom programu, polaznik stječe sljedeće skupine kompetencija:
1. TEMELJNE KOMPETENCIJE:
- Procijeniti konkurentsku poziciju, osmisliti misiju, viziju i strateške ciljeve poduzeća
- Upravljati poduzetničkim projektima
- Poznavati elemente financijskog poslovanja, temeljne pojmove, sadržaj i važnost menadžerskog računovodstva
- Analizirati financijske planove i financijske izvještaje, pratiti financijske rezultate, upravljati financijskim i investicijskim rizicima
- Provoditi istraživanja tržišta u poslovnom odlučivanju
- Kreirati i provoditi marketinške aktivnosti, primijeniti elemente promotivnog mixa, komunicirati s medijima
2. SPECIFIČNE PROFESIONALNE KOMPETENCIJE:
- Izraditi turističku atrakcijsku osnovu
- Primjenjivati pravila planiranja održivog razvoja turizma
- Primjenjivati temeljne odrednice turističke politike
- Kreirati i razvijati nove proizvode unutar određene turističke destinacije
- Provoditi strateško planiranje u turizmu
- Upravljati integriranim turističkim proizvodima
- Koristiti komunikacijske platforme na internetu i ostale ICT alate,
- Razumjeti i primjenjivati poslovne aplikacije
- Upravljati marketingom turističke destinacije
- Poznavati zakonitosti turističke politike i organizaciju turizma
- Upravljati i koordinirati prodajnim aktivnostima (poznavati tržište, konkurenciju, trendove)
3. METODOLOŠKE KOMPETENCIJE:
- Identificirati trendove na domaćem i međunarodnom tržištu
- Analizirati potrebe korisnika (istraživati turističko tržište, anketirati korisnike/potrošače)
- Izraditi strateške dokumente (poznavati alate za strateško planiranje (stablo problema i ciljeva, SWOT)
- Izraditi marketinški plan
- Izraditi poslovne planove na razini organizacije
- Izraditi i voditi poduzetničke (i infrastrukturne) projekte
4. INTERDISCIPLINARNE KOMPETENCIJE:
- Komunicirati sa suradnicima i korisnicima usluga
- Koordinirati sve poslovne aktivnosti u skladu s propisima o očuvanju okoliša
- Preporučiti poslovnu strategiju malih i srednjih poduzeća
- Preispitati elemente financijskog poslovanja, temeljne pojmove, sadržaj i važnost menadžerskog računovodstva
- Analizirati financijske planove i financijske izvještaje, pratiti financijske rezultate, upravljati financijskim i investicijskim rizicima
- Provesti istraživanja tržišta u poslovnom odlučivanju
- Preporučiti primjeren marketinški program
- Predvidjeti trendove na domaćem i međunarodnom tržištu
- Kreirati strateške marketinške dokumente
- Kreirati i upravljati poduzetničkim (i infrastrukturnim) projektima
- Utvrditi odgovarajuće komunikacijske tehnike u određenoj situaciji
- Koordinirati sve poslovne aktivnosti u skladu s propisima o očuvanju okoliša
- Preporučiti alate menadžerskog računovodstva za procjenu troškova poduzeća
- Kreirati i razvijati nove proizvode unutar određene turističke destinacije uvažavajući načela održivog razvoja turizma
- Preporučiti odgovarajući način upravljanja integriranim turističkim proizvodima
- Koristiti komunikacijske platforme na internetu i ostale ICT alate
- Preispitati zakonitosti turističke politike i organizaciju turizma
- Upravljati i koordinirati prodajnim aktivnostima (poznavati tržište, konkurenciju, trendove)
- Vrednovati integrirane sustave upravljanja u poslovnom okruženju na praktičnim primjerima
- Utvrditi osnovna obilježja akademskog stila i jezika pisanja