Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Upravljanje ljudskim potencijalima
| STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | |
| SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | |
| ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_PU_B63: UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA | |
| STATUS PREDMETA | Izborni | |
| SEMESTAR | 6. semestar | |
| BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 4 |
| Broj sati (P + V + S) | 30+0+15 | |
| OPIS PREDMETA | ||
| CILJEVI PREDMETA | ||
| Razumijevanje važnosti ljudskih resursa/potencijala i upravljanja ljudskih potencijala u ostvarivanju konkurentske sposobnosti i prednosti modernih organizacija te važnosti upravljanja ljudskim potencijalima za zadovoljavanje potreba zaposlenika. | ||
| OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
| – definirati funkcije, modele, metode i programe upravljanaj ljudskim potencijalima
– analizirati proces upravljanja ljudskim potencijalima – analizirati praktične probleme i razvoj ljudskih potencijala i menadžmenta ljudskih potencijala u organizacijama |
||
| SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
| Koncepcija menadžmenta ljudskih resursa: značenje menadžmenta ljudskih potencijala, razlike između personalne funkcije i funkcije ljudskih potencijala, sadržaj menadžmenta ljudskih potencijala, specifičnosti menadžmenta ljudskih potencijala. Razvoj menadžmenta ljudskih potencijala: iniciranje promjena, promjene u okolini organizacije, promjene u organizaciji, promjene u menadžmentu, globalni menadžment ljudskih potencijala. Faktori menadžmenta ljudskih potencijala: vanjski faktori, unutarnji faktori. Planiranje i priprema ljudskih potencijala te praćenje radne uspješnosti: planiranje i pribavljanje ljudskih potencijala, analiza i oblikovanje posla, selekcija i raspoređivanje, praćenje radne uspješnosti, strategije materijalnog i nematerijalnog nagrađivanja. | ||
| SADRŽAJ SEMINARA | ||
| Seminarska nastava sastoji se od 8 radionica koje obuhvaćaju zadatke vezane za proces planiranja i pripreme ljudskih potencijala te praćenje radne uspješnosti. | ||
| NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – simulacije |
SEMINARI:
– Priprema , izrada , prezentacija i obrana seminarskog rada
|
| PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
| – Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Projekt – Praktični rad – Pismeni ispit, usmeni ispit |
||
| OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
| Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi seminara. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene seminara, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | ||
| OBVEZATNA LITERATURA | ||
| 1. Prelas Kovačević, A. (2013): Upravljanje ljudksim potencijalima – autorizirana predavanja, Virovitica VŠMTI
2. Noe, R. A., Hollenbeck, J. R., Gerhart, B., Wright, P. M. (2002): Human Resource Management – Gaining a Competitive Advantage. Irwin, Boston: McGraw-Hill |
||
| DOPUNSKA LITERATURA | ||
| 1. Marušić, S. (2006): Upravljanje ljudskim potencijalima. Zagreb: Adeco | ||
| NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | ||
| Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. | ||


