Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Upravljanje ljudskim potencijalima

STUDIJ PODUZETNIŠTVO
SMJER PODUZETNIŠTVO USLUGA
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA P_PU_B63: UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA
STATUS PREDMETA Izborni
SEMESTAR 6. semestar
BODOVNA VRIJEDNOST I

NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE

ECTS koeficijent opterećenja studenata 4
Broj sati (P + V + S) 30+0+15
OPIS PREDMETA
CILJEVI PREDMETA
Razumijevanje važnosti ljudskih resursa/potencijala i upravljanja ljudskih potencijala u ostvarivanju konkurentske sposobnosti i prednosti modernih organizacija te važnosti upravljanja ljudskim potencijalima za zadovoljavanje potreba zaposlenika.
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET
–  definirati funkcije, modele, metode i programe upravljanaj ljudskim potencijalima

–  analizirati proces upravljanja ljudskim potencijalima

–  analizirati praktične probleme i razvoj ljudskih potencijala i menadžmenta ljudskih potencijala u organizacijama

SADRŽAJ PREDAVANJA
Koncepcija menadžmenta ljudskih resursa: značenje menadžmenta ljudskih potencijala, razlike između personalne funkcije i funkcije ljudskih potencijala, sadržaj menadžmenta ljudskih potencijala, specifičnosti menadžmenta ljudskih potencijala. Razvoj menadžmenta ljudskih potencijala: iniciranje promjena, promjene u okolini organizacije, promjene u organizaciji, promjene u menadžmentu, globalni menadžment ljudskih potencijala. Faktori menadžmenta ljudskih potencijala: vanjski faktori, unutarnji faktori. Planiranje i priprema ljudskih potencijala te praćenje radne uspješnosti: planiranje i pribavljanje ljudskih potencijala, analiza i oblikovanje posla, selekcija i raspoređivanje, praćenje radne uspješnosti, strategije materijalnog i nematerijalnog nagrađivanja.
SADRŽAJ SEMINARA
Seminarska nastava sastoji se od 8 radionica koje obuhvaćaju zadatke vezane za proces planiranja i pripreme ljudskih potencijala te praćenje radne uspješnosti.
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE PREDAVANJA:

–  predavanja,

–  diskusije,

–  simulacije

SEMINARI:

– Priprema , izrada , prezentacija i obrana seminarskog rada

 

PRAĆENJE RADA STUDENATA:
–  Pohađanje nastave

–  Aktivnost na nastavi

–  Projekt

–  Praktični rad

–  Pismeni ispit, usmeni ispit

OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi seminara. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene seminara, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene.
OBVEZATNA LITERATURA
1.        Prelas Kovačević, A. (2013): Upravljanje ljudksim potencijalima – autorizirana predavanja, Virovitica VŠMTI

2.        Noe, R. A., Hollenbeck, J. R., Gerhart, B., Wright, P. M. (2002): Human Resource Management – Gaining a Competitive Advantage. Irwin, Boston: McGraw-Hill

DOPUNSKA LITERATURA
    1.            Marušić, S. (2006): Upravljanje ljudskim potencijalima. Zagreb: Adeco
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata.