Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Upravljanje kvalitetom
| STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | |
| SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | |
| ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_B64: UPRAVLJANJE KVALITETOM | |
| STATUS PREDMETA | Izborni | |
| SEMESTAR | 6. semestar | |
| BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 4 |
| Broj sati (P + V + S) | 30+0+15 | |
| OPIS PREDMETA | ||
| CILJEVI PREDMETA | ||
| Upoznati studenta sa osnovnim načelima upravljanja kvalitetom. Ukazati na mogućnosti upotrebe alata za upravljanje kvalitetom u organizacijama. | ||
| OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
| – pravilno definirati pojmove kvalitete kroz misaonu, sadržajnu i koncepcijsku podlogu.
– pravilno definirati alate za upravljanje kvalitetom. – procijeniti i analizirati kvalitetu i troškove kvalitete u organizacijama – pravilno definirati načine i mogućnosti kontrole kvalitete u organizacijama |
||
| SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
| Pojam i teorije upravljanja kvalitetom. Temeljne postavke upravljanja kvalitetom. Kvaliteta i poslovni rezultat – troškovi kvalitete. Sustavi upravljanja kvalitetom. Razvoj ISO normi. Potpuno upravljanje kvalitetom – TQM. Šest sigma koncept. LEAN menadžment. Alati i metode upravljanja kvalitetom. Integrirani i ostali sustavi upravljanja. Akreditacija, certifikacija i nadzor. | ||
| SADRŽAJ SEMINARA | ||
| Teme seminarskih radova pokrivaju cjelokupni teoretski sadržaj kolegija. Seminarska nastava obuhvaća pripremu za kolokvije te njihovu analizu. | ||
| NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
PREDAVANJA: – predavanja, – diskusije, – pojedinačne i grupne vježbe, – simulacije |
SEMINARI:
– Priprema izrade, prezentacija i obrana seminarskog rada. – Rješavanje samostalnih zadataka. |
| PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
| – Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Seminarski rad – Kontinuirana provjera znanja – Pismeni ispit i usmeni ispit |
||
| OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
| Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave izradom seminara i polaganjem kolokvija. Završna ocjena znanja formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene na kolokvijima, ocjene seminarskog rada te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene te gubi pravo potpisa o uredno izvršenim obvezama. | ||
| OBVEZATNA LITERATURA | ||
| 1. Lazibat, T. (2009): Upravljanje kvalitetom. Zagreb: Znanstvena knjiga d.o.o. | ||
| DOPUNSKA LITERATURA | ||
| NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | ||
| Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. | ||


