Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Poslovno komuniciranje
| STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | |
| SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | |
| ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_B25: POSLOVNO KOMUNICIRANJE | |
| STATUS PREDMETA | Obvezni | |
| SEMESTAR | 2. semestar | |
| BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 5 |
| Broj sati (P + V + S) | 30+0+15 | |
| OPIS PREDMETA | ||
| CILJEVI PREDMETA | ||
| Upoznati studente sa važnošću i ulogom komunikacije u ostvarivanju ciljeva poslovnih organizacija. | ||
| OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
| – pravilno definirati i opisati osnovni komunikacijski model i njegove elemente
– opisati i usporediti vrste i oblike komunikacije – analizirati ulogu i važnost psiholoških determinanti komunikacije |
||
| SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
| Poimanje komunikacije, vrste i oblici komunikacije. Komunikacijski model i elementi komunikacije. Psihološke determinante komunikacije. Analiza masovnih medija. Marketinška komunikacija. Pisana komunikacija. Prezentacija, sastanci i pregovori. Predstavljanje i upoznavanje. Poslovni bonton, poslovno odijevanje i poslovni ručak. Suradnja s medijima i imidž. Komunikacija i međuljudski odnosi. Uloga komunikacije u ostvarivanju konkurentskih prednosti. | ||
| SADRŽAJ SEMINARA | ||
| Kroz teme seminarskih radova, obrađen je cjelokupni teoretski sadržaj predmeta. | ||
| NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – simulacije |
SEMINARI:
– Priprema izrade, prezentacija i obrana seminarskog rada. – Rješavanje samostalnih zadataka. |
| PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
| – Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Seminarski rad – Kontinuirana provjera znanja – Praktični rad – Pismeni ispit, usmeni ispit |
||
| OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
| Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave izradom seminara, rješavanjem samostalnih zadataka i polaganjem kolokvija. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene na kolokvijima, ocjene seminarskog rada, ocjene samostalnog rada, te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | ||
| OBVEZATNA LITERATURA | ||
| 1. Fox, R., (2006): Poslovna komunikacija. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada | ||
| DOPUNSKA LITERATURA | ||
| 1. Rouse, M., Rouse, S., (2005): Poslovne komunikacije. Zagreb: Masmedia
2. Kesić, T., (2003): Integrirana marketinška komunikacija. Zagreb: Opinio |
||
| NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | ||
| Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. | ||


