Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Poslovni engleski jezik 4
| STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | ||||
| SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | ||||
| ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_B44: POSLOVNI ENGLESKI JEZIK IV | ||||
| STATUS PREDMETA | Obvezni | ||||
| SEMESTAR | 4. semestar | ||||
| BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 3 | |||
| Broj sati (P + V + S) | 15+30+0 | ||||
| OPIS PREDMETA | |||||
| CILJEVI PREDMETA | |||||
| Razviti kompetencije kao što su sposobnost razumijevanja i ispravne uporabe modernog engleskog jezika u govoru i pisanju u poslovnoj komunikaciji. | |||||
|
|||||
| OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | |||||
| – uvježbavati kroz primjere tvorbu riječi pomoću afiksa
– upotrebljavati složenice u konkretnim rečenicama – uvježbavati pretvorbu iz neformalnog u formalno izražavanje u govoru i pisanju. – Usvojiti terminologiju vezanu za poslovnu administraciju u bankarstvu i računovodstvu – čitati i diskutirati o maloprodaji, veleprodaji i franšizama – naučiti strukturu i svrhu pisanja godišnjeg poslovnog izviješća – naučiti strukturu i dijelove ugovora i pisanje sažetaka – upoznati se s terminologijom IT-a, novim oblicima poslovanja – diskutirati o mogućnostima poslovanja u budućnosti – uvježbavati formalno pisanje elektroničke pošte |
|||||
| SADRŽAJ PREDAVANJA | |||||
| Tvorba riječi. Upotreba prefiksa, sufiksa, složenica. Sinonimi. Parafraziranje. Formalno i neformalno izražavanje u govoru i pisanju. Poslovna administracija pri bankarstvu i računovodstvu. Maloprodaja i franšize. Godišnje poslovno izvješće. Pisanje sažetaka. Ugovori. Dijelovi i vrste ugovora. Elektronsko poslovanje. Kupovanje putem interneta. Osnovni pojmovi iz područja IT. Novi oblici poslovanja. Budućnost poslovanja. Formalno pisanje elektroničke pošte. | |||||
| SADRŽAJ VJEŽBI | |||||
| Sadržaj predavanja prenosi se na vježbe na kojima se primjenjuje ponavljanje, uvježbavanje i utvrđivanje materijala s predavanja. | |||||
| NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – simulacije |
VJEŽBE: – Rad na zadacima iz gramatike – Upotreba jezičnih zakonitosti kroz pisane i govorene rečenice i tekstove. – Pisanje poslovnih pisama. |
|||
| PRAĆENJE RADA STUDENATA: | |||||
| – Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Kontinuirana provjera znanja – Pismeni ispit, usmeni ispit |
|||||
| OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | |||||
| Stečeno znanje studenata provjerava se tijekom nastave redovitim sudjelovanjem na nastavi i polaganjem kolokvija. Završna ocjena znanja studenata formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenata na predavanjima- 10 bodova, ocjene na kolokvijima ili ocjene pismenog dijela ispita- 40 bodova i usmenog dijela ispita- 50 bodova, što čini ukupno 100. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | |||||
| OBVEZATNA LITERATURA | |||||
| 1. MacKenzie., I.(2010): English for Business Studies Students Book: A Course for Business Studies and Economics Students, Cambridge: University Press | |||||
| DOPUNSKA LITERATURA | |||||
| 1. Fabre, E. Professional English in Use, ICT. Cambridge: University Press
2. Ashley, A., A Handbook of Commercial Correspondence. Oxford: University Press 3. Oxford Business English Dictionary, Oxford University Press 4. Strutt, P.(1992): Longman Business English Usage. New York: Longman 5. Pilbeam, A., Market Leader, International Management. New York: Longman 6. Špiljak, V. Hrvatsko-engleski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia 7. Špiljak, V.: Englesko-hrvatski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia 8. Babić: Englesko-hrvatski i hrvatsko engleski ekonomski rječnik, Zagreb: Mate d.o.o. 9. Ivir, V. Hrvatsko-engleski rječnik poslovno administrativnog nazivlja. Zagreb: Školska knjiga 10. Mascull, B.: Business Vocabulary in Use. Cambridge: University Press |
|||||
| NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | |||||
| Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. | |||||


