Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Poslovni engleski jezik 3

STUDIJ PODUZETNIŠTVO
SMJER PODUZETNIŠTVO USLUGA
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA P_B36: POSLOVNI ENGLESKI JEZIK III
STATUS PREDMETA Obvezni
SEMESTAR 3. semestar
BODOVNA VRIJEDNOST I

NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE

ECTS koeficijent opterećenja studenata 3
Broj sati (P + V + S) 15+30+0
OPIS PREDMETA
CILJEVI PREDMETA
Razviti kompetencije kao što su sposobnost razumijevanja i ispravne uporabe modernog engleskog jezika u govoru i pisanju u poslovnoj komunikaciji.
UVJETI ZA UPIS PREDMETA

Poslovni engleski jezik I (I)

OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET
–                      naučiti pravila, vokabular i fraze poslovnog komuniciranja pri telefoniranju, dogovaranju sastanaka, očekivanja poslovnih   partnera i sl.,

–                      usvojiti sadržaj i način pisanja dnevnog reda, zapisnika i izvješća,

–                      naučiti voditi bilješke za vrijeme sasatanaka,

–                      uvježbati pregovaranje u različitim situacijama,

–                      upoznati se s načinima, strukturom, obilježjima i prednostima rada u timu, – opisati krizne situacije i pozitivne i negativne primjere upravljanja istima, – analizirati i opisati načine preuzimanja poslovnih subjekata.

SADRŽAJ PREDAVANJA
Komunikacija. Dogovaranje poslovnog sastanka. Pozivanje, prihvaćanje i odbijanje poslovnih poziva. Telefoniranje.

Odgovaranje na telefonske pozive. Primanje i ostavljanje telefonskih poruka. Dočekivanje gostiju i poslovnih partnera. Predstavljanje i upoznavanje. Utvrđivanje i pisanje dnevnog reda. Pisanje zapisnika. Pisanje izvješća. Različiti pristupi u pregovaranju. Pitanja i objašnjavanja. Postizanje ciljeva pregovaranja. Plan djelovanja. Vođenje bilježaka za vrijeme poslovnog sastanka i osnovna terminologija. Rad u timu. Upravljanje krizom. Preuzimanja poslovnih subjekata.

SADRŽAJ VJEŽBI
Sadržaj predavanja prenosi se na vježbe na kojima se primjenjuje ponavljanje, uvježbavanje i utvrđivanje materijala s predavanja.
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE PREDAVANJA:

–  predavanja,

–  diskusije,

–  simulacije

 

VJEŽBE:

–                      Rad na zadacima iz gramatike

–                      Upotreba jezičnih zakonitosti kroz pisane i govorene rečenice i tekstove.

–                      Pisanje poslovnih pisama.

PRAĆENJE RADA STUDENATA:
–  Pohađanje nastave

–  Aktivnost na nastavi

–  Kontinuirana provjera znanja

–  Pismeni ispit, usmeni ispit

OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi vježbi. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene vježbi, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene.
OBVEZATNA LITERATURA
    1.             MacKenzie, I.(2010): English for Business Studies. Cambridge: University Press
DOPUNSKA LITERATURA
1.        Ashley, A., A Handbook of Commercial Correspondence, Oxford University Press

2.        Oxford Business English Dictionary, Oxford: University Press

3.        Brieger, Sweeney, The Language of Business English, Prentice Hall

4.        Špiljak, V. Hrvatsko-engleski poslovni rječnik. Zagreb:Masmedia

5.        Špiljak, V. Englesko-hrvatski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia

6.        Babić: Englesko-hrvatski i hrvatsko engleski ekonomski rječnik. Zagreb: Mate d.o.o.

7.        Ivir, V. Hrvatsko-engleski rječnik poslovno administrativnog nazivlja. Zagreb: Školska knjiga

8.        Radoš – Meler (2002): Englesko-hrvatski rječnik nazivlja u marketingu. Osijek: Ekonomski fakultet Osijek

9.        Murphy, R.: English Grammar in Use, Cambridge: Univerity Press

10.     Mascull, B.: Business Vocabulary in Use, Cambridge: University Press

NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata.