Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Poslovni engleski jezik 3
STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | ||||
SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | ||||
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_B36: POSLOVNI ENGLESKI JEZIK III | ||||
STATUS PREDMETA | Obvezni | ||||
SEMESTAR | 3. semestar | ||||
BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 3 | |||
Broj sati (P + V + S) | 15+30+0 | ||||
OPIS PREDMETA | |||||
CILJEVI PREDMETA | |||||
Razviti kompetencije kao što su sposobnost razumijevanja i ispravne uporabe modernog engleskog jezika u govoru i pisanju u poslovnoj komunikaciji. | |||||
|
|||||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | |||||
– naučiti pravila, vokabular i fraze poslovnog komuniciranja pri telefoniranju, dogovaranju sastanaka, očekivanja poslovnih partnera i sl.,
– usvojiti sadržaj i način pisanja dnevnog reda, zapisnika i izvješća, – naučiti voditi bilješke za vrijeme sasatanaka, – uvježbati pregovaranje u različitim situacijama, – upoznati se s načinima, strukturom, obilježjima i prednostima rada u timu, – opisati krizne situacije i pozitivne i negativne primjere upravljanja istima, – analizirati i opisati načine preuzimanja poslovnih subjekata. |
|||||
SADRŽAJ PREDAVANJA | |||||
Komunikacija. Dogovaranje poslovnog sastanka. Pozivanje, prihvaćanje i odbijanje poslovnih poziva. Telefoniranje.
Odgovaranje na telefonske pozive. Primanje i ostavljanje telefonskih poruka. Dočekivanje gostiju i poslovnih partnera. Predstavljanje i upoznavanje. Utvrđivanje i pisanje dnevnog reda. Pisanje zapisnika. Pisanje izvješća. Različiti pristupi u pregovaranju. Pitanja i objašnjavanja. Postizanje ciljeva pregovaranja. Plan djelovanja. Vođenje bilježaka za vrijeme poslovnog sastanka i osnovna terminologija. Rad u timu. Upravljanje krizom. Preuzimanja poslovnih subjekata. |
|||||
SADRŽAJ VJEŽBI | |||||
Sadržaj predavanja prenosi se na vježbe na kojima se primjenjuje ponavljanje, uvježbavanje i utvrđivanje materijala s predavanja. | |||||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – simulacije |
VJEŽBE: – Rad na zadacima iz gramatike – Upotreba jezičnih zakonitosti kroz pisane i govorene rečenice i tekstove. – Pisanje poslovnih pisama. |
|||
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | |||||
– Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Kontinuirana provjera znanja – Pismeni ispit, usmeni ispit |
|||||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | |||||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi vježbi. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene vježbi, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | |||||
OBVEZATNA LITERATURA | |||||
1. MacKenzie, I.(2010): English for Business Studies. Cambridge: University Press | |||||
DOPUNSKA LITERATURA | |||||
1. Ashley, A., A Handbook of Commercial Correspondence, Oxford University Press
2. Oxford Business English Dictionary, Oxford: University Press 3. Brieger, Sweeney, The Language of Business English, Prentice Hall 4. Špiljak, V. Hrvatsko-engleski poslovni rječnik. Zagreb:Masmedia 5. Špiljak, V. Englesko-hrvatski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia 6. Babić: Englesko-hrvatski i hrvatsko engleski ekonomski rječnik. Zagreb: Mate d.o.o. 7. Ivir, V. Hrvatsko-engleski rječnik poslovno administrativnog nazivlja. Zagreb: Školska knjiga 8. Radoš – Meler (2002): Englesko-hrvatski rječnik nazivlja u marketingu. Osijek: Ekonomski fakultet Osijek 9. Murphy, R.: English Grammar in Use, Cambridge: Univerity Press 10. Mascull, B.: Business Vocabulary in Use, Cambridge: University Press |
|||||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | |||||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata.
|