Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Poslovni engleski jezik 2
STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | |
SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | |
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_ B26: POSLOVNI ENGLESKI JEZIK II | |
STATUS PREDMETA | Obvezni | |
SEMESTAR | 2. semestar | |
BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 3 |
Broj sati (P + V + S) | 15+30+0 | |
OPIS PREDMETA | ||
CILJEVI PREDMETA | ||
Razviti kompetencije kao što su sposobnost razumijevanja i ispravne uporabe modernog engleskog jezika u govoru i pisanju u poslovnoj komunikaciji. | ||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
– razlikovati i isvojiti u pisanju aktiv i pasiv
– usvojiti pogodbene rečenice i slaganje vremena – razumijeti i primijenjivati pravila poslovnog komuniciranja na sastancima i poslovnog pregovaranja – naučiti terminologiju vezanu za poslovne sastanke i pregovaranje – nabrojiti pojmove u marketingu i poslovnoj promidžbi – diskutirati o poslovnoj etičnosti i usporediti s poznatim stanjem na terenu – naučiti pisati poslovna pisma ponude , odgovora na ponudu, narudžbu i odgovor na narudžbu |
||
SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
Pasiv. Aktivne i pasivne rečenice. Upravni i neupravni govor. Slaganje glagolskih vremena. Kondicional. Kondicionalne rečenice. Osnove poslovnog komuniciranja. Poslovni sastanci, vokabular i odgovarajuća terminologija. Vođenje poslovnog sastanka. Otvaranje sastanka. Iznošenje činjenica, traženje mišljenja, prekidanje, traženje i davanje objašnjenja. Predlaganje zaključaka. Zaključivanje poslovnog sastanka. Osnovna terminologija i frazeologija u vezi s pripremom i vođenjem poslovnih pregovora. Taktika u pregovaranju. Proizvodnja. Proizvod. Kvaliteta. Etičnost u poslovanju Marketing. Promidžba. Poslovno dopisivanje. Pravila. Vokabular i frazeologija. Izgled i vrste poslovnih pisama s odgovarajućom frazeologijom. Oblici i jezik poslovne korespondencije. Upit. Odgovor na upit. Ponuda. Odgovor na ponudu. Narudžba. Odgovor na narudžbu. Račun. Plaćanje. Pozivi. | ||
SADRŽAJ VJEŽBI | ||
Sadržaj predavanja prenosi se na vježbe na kojima se primjenjuje ponavljanje, uvježbavanje i utvrđivanje materijala s predavanja. | ||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – simulacije |
VJEŽBE:
– Rad na zadacima iz gramatike – Upotreba jezičnih zakonitosti kroz pisane i govorene rečenice i tekstove. – Pisanje poslovnih pisama. |
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
– Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Kontinuirana provjera znanja – Pismeni ispit, usmeni ispit |
||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi vježbi. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene vježbi, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | ||
OBVEZATNA LITERATURA | ||
1. MacKenzie, I.(2010): English for Business Studies Students Book: A Course for Business Studies and Economics Studnets. Cambridge: University Press | ||
DOPUNSKA LITERATURA | ||
1. Ashley, A., A Handbook of Commercial Correspondence, Oxford University Press
2. Oxford Business English Dictionary, Oxford: University Press 3. Brieger, Sweeney, The Language of Business English, Prentice Hall 4. Špiljak, V. Hrvatsko-engleski poslovni rječnik. Zagreb:Masmedia 5. Špiljak, V. Englesko-hrvatski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia 6. Babić: Englesko-hrvatski i hrvatsko engleski ekonomski rječnik. Zagreb: Mate d.o.o. 7. Ivir, V. Hrvatsko-engleski rječnik poslovno administrativnog nazivlja. Zagreb: Školska knjiga 8. Radoš – Meler (2002): Englesko-hrvatski rječnik nazivlja u marketingu. Osijek: Ekonomski fakultet Osijek 9. Murphy, R.: English Grammar in Use, Cambridge: Univerity Press 10. Mascull, B.: Business Vocabulary in Use, Cambridge: University Press |
||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata.
|