Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Poslovni engleski jezik 1

STUDIJ PODUZETNIŠTVO
SMJER PODUZETNIŠTVO USLUGA
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA P_B16: POSLOVNI ENGLESKI  JEZIK I
STATUS PREDMETA Obvezni
SEMESTAR 1. semestar
BODOVNA VRIJEDNOST I

NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE

ECTS koeficijent opterećenja studenata 3
Broj sati (P + V + S) 15+30+0
OPIS PREDMETA
CILJEVI PREDMETA
Razviti kompetencije kao što su sposobnost razumijevanja i ispravne uporabe modernog engleskog jezika u govoru i pisanju u poslovnoj komunikaciji.
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET
–                      razlikovati formalnu od neformalne pisane i govorne komunikacije

–                      opisati kulturološke različitosti raznih naroda

–                      usvojiti i primijeniti gramatičke cjeline u govoru i pisanju

–                      nabrojiti i definirati vrste poduzeća i njihovu organizacijsku strukturu

–                      opisati plan rada i izvedbu uspješne prezentacije

–                      usvojiti strukturu i stil pisanja poslovnih pisama

–                      analizirati osnovne pojmove iz menadžmenta, marketinga, računovodstva, bankarstva, promocije i odnosa s javnošću – naučiti pisati životopis i prijavu za posao

SADRŽAJ PREDAVANJA
Osnove engleskog jezika i gramatike. Izgovor. Struktura rečenice. Vrste riječi. Komparacija pridjeva. Imenice. Članovi. Glagolska vremena. Modalni glagoli. Osnovna terminologija iz područja ekonomije, transporta, menadžmenta, marketinga, računovodstva, bankarstva, promocije i odnosa s javnošću. Najčešće poslovne situacije (predstavljanje i upoznavanje poslovnih partnera, telefoniranje, poslovni sastanci, prezentacije, pritužbe i odgovorna pritužbe, poslovno ugovaranje i pregovaranje), odgovarajući vokabular i frazeologija. Poduzeća. Opisivanje poduzeća. Uspješne prezentacije. Osnove pisane poslovne komunikacije. Prijava na natječaj za posao. Pisanje životopisa (curriculum vitae). Razgovor za dobivanje radnog mjesta. Selekcija kandidata. Razumijevanje kulturoloških i društvenih različitosti.
SADRŽAJ VJEŽBI
Sadržaj predavanja prenosi se na vježbe na kojima se primjenjuje ponavljanje, uvježbavanje i utvrđivanje materijala s predavanja.
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE PREDAVANJA:

–  predavanja,

–  diskusije,

–  simulacije

VJEŽBE:

–                      rad na zadacima iz gramatike

–                      upotreba jezičnih zakonitosti kroz pisane i govorene rečenice i tekstove

PRAĆENJE RADA STUDENATA:
–  Pohađanje nastave

–  Aktivnost na nastavi

–  Kontinuirana provjera znanja

–  Pismeni ispit, usmeni ispit

OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi vježbi. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene vježbi, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene.
OBVEZATNA LITERATURA
1.     MacKenzie, I.(2010): English for Business Studies StudentS Book: A Course for Business Studies and Economics Studnets. Cambridge: University Press
DOPUNSKA LITERATURA
1.        Špiljak,V. Hrvatsko-engleski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia

2.        Špiljak, V. Englesko-hrvatski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia

3.        Babić: Englesko-hrvatski i hrvatsko engleski ekonomski rječnik. Zagreb: Mate d.o.o.

4.        Ivir, V. Hrvatsko-engleski rječnik poslovno administrativnog nazivlja. Zagreb: Školska knjiga

5.        Radoš – Meler (2002): Englesko-hrvatski rječnik nazivlja u marketingu. Osijek: Ekonomski fakultet Osijek

6.        Murphy, R.: English Grammar in Use. Cambridge Univerity Press

7.        Mascull, B.: Business Vocabulary in Use. Cambridge University Press

8.        Oxford Business English Dictionary, Oxford University Press

NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata.