Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Poslovni engleski jezik 1
STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | |
SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | |
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_B16: POSLOVNI ENGLESKI JEZIK I | |
STATUS PREDMETA | Obvezni | |
SEMESTAR | 1. semestar | |
BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 3 |
Broj sati (P + V + S) | 15+30+0 | |
OPIS PREDMETA | ||
CILJEVI PREDMETA | ||
Razviti kompetencije kao što su sposobnost razumijevanja i ispravne uporabe modernog engleskog jezika u govoru i pisanju u poslovnoj komunikaciji. | ||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
– razlikovati formalnu od neformalne pisane i govorne komunikacije
– opisati kulturološke različitosti raznih naroda – usvojiti i primijeniti gramatičke cjeline u govoru i pisanju – nabrojiti i definirati vrste poduzeća i njihovu organizacijsku strukturu – opisati plan rada i izvedbu uspješne prezentacije – usvojiti strukturu i stil pisanja poslovnih pisama – analizirati osnovne pojmove iz menadžmenta, marketinga, računovodstva, bankarstva, promocije i odnosa s javnošću – naučiti pisati životopis i prijavu za posao |
||
SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
Osnove engleskog jezika i gramatike. Izgovor. Struktura rečenice. Vrste riječi. Komparacija pridjeva. Imenice. Članovi. Glagolska vremena. Modalni glagoli. Osnovna terminologija iz područja ekonomije, transporta, menadžmenta, marketinga, računovodstva, bankarstva, promocije i odnosa s javnošću. Najčešće poslovne situacije (predstavljanje i upoznavanje poslovnih partnera, telefoniranje, poslovni sastanci, prezentacije, pritužbe i odgovorna pritužbe, poslovno ugovaranje i pregovaranje), odgovarajući vokabular i frazeologija. Poduzeća. Opisivanje poduzeća. Uspješne prezentacije. Osnove pisane poslovne komunikacije. Prijava na natječaj za posao. Pisanje životopisa (curriculum vitae). Razgovor za dobivanje radnog mjesta. Selekcija kandidata. Razumijevanje kulturoloških i društvenih različitosti. | ||
SADRŽAJ VJEŽBI | ||
Sadržaj predavanja prenosi se na vježbe na kojima se primjenjuje ponavljanje, uvježbavanje i utvrđivanje materijala s predavanja. | ||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – simulacije |
VJEŽBE:
– rad na zadacima iz gramatike – upotreba jezičnih zakonitosti kroz pisane i govorene rečenice i tekstove |
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
– Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Kontinuirana provjera znanja – Pismeni ispit, usmeni ispit |
||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi vježbi. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene vježbi, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | ||
OBVEZATNA LITERATURA | ||
1. MacKenzie, I.(2010): English for Business Studies StudentS Book: A Course for Business Studies and Economics Studnets. Cambridge: University Press | ||
DOPUNSKA LITERATURA | ||
1. Špiljak,V. Hrvatsko-engleski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia
2. Špiljak, V. Englesko-hrvatski poslovni rječnik. Zagreb: Masmedia 3. Babić: Englesko-hrvatski i hrvatsko engleski ekonomski rječnik. Zagreb: Mate d.o.o. 4. Ivir, V. Hrvatsko-engleski rječnik poslovno administrativnog nazivlja. Zagreb: Školska knjiga 5. Radoš – Meler (2002): Englesko-hrvatski rječnik nazivlja u marketingu. Osijek: Ekonomski fakultet Osijek 6. Murphy, R.: English Grammar in Use. Cambridge Univerity Press 7. Mascull, B.: Business Vocabulary in Use. Cambridge University Press 8. Oxford Business English Dictionary, Oxford University Press |
||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | ||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. |