Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Ponašanje potrošača
STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | ||||
SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | ||||
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_PU_B57: PONAŠANJE POTROŠAČA | ||||
STATUS PREDMETA | Izborni | ||||
SEMESTAR | 5. semestar | ||||
BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 3 | |||
Broj sati (P + V + S) | 30+0+15 | ||||
OPIS PREDMETA | |||||
CILJEVI PREDMETA | |||||
Cilj predmeta je stjecanje osnovnih spoznaja o ponašanju potrošača kao i temeljnih psiholoških i socijalnih pojmova koji determiniraju ponašanje potrošača. | |||||
|
|||||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | |||||
– definirati ponašanje potrošača kao znanstvenu disciplinu
– analizirati utjecaj potrošača na širenje inovacija – definirati temelje za segmentaciju tržišta – analizirati motivaciju i percepciju potrošača |
|||||
SADRŽAJ PREDAVANJA | |||||
Ponašanje potrošača kao znanstvena disciplina. Istraživanje potrošača. Temelji za segmentaciju tržišta. Motivacija potrošača.
Percepcija potrošača. Učenje potrošača. Stvaranje i mijenjanje stavova potrošača. Komunikacija i ponašanje potrošača. Referentne grupe i utjecaji obitelji. Društvena klasa i ponašanje potrošača. Utjecaj kulture na ponašanje potrošača. Subkultura i ponašanje potrošača. Međukulturalno ponašanje potrošača. Utjecaj potrošača i širenje inovacija. Donošenje odluka potrošača. |
|||||
SADRŽAJ SEMINARA | |||||
Kroz teme seminarskih radova, obrađen je cjelokupni teoretski sadržaj predmeta. | |||||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – simulacije |
SEMINARI:
– Priprema izrade, prezentacija i obrana seminarskog rada. |
|||
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | |||||
– Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Kontinuirana provjera znanja – Praktični rad – Pismeni ispit, usmeni ispit |
|||||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | |||||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi seminara. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene seminara, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | |||||
OBVEZATNA LITERATURA | |||||
1. Kesić, T. (2006):Ponašanje potrošača, drugo izmjenjeno i dopunjeno izdanje, Opinio d.o.o., Zagreb
2. Schiffman, L., Lazar Kanuk, L. (2004): Ponašanje potrošača, Mate, Zagreb |
|||||
DOPUNSKA LITERATURA | |||||
1. Pennington, D.(2004): Osnove socijalne psihologije, Naklada Slap, Jastrebarsko
2. Grbac, B., Meler, M. (2007): Znanje o potrošačima, Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, Zagreb |
|||||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | |||||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. |