Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Poduzetništvo
STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | |
SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | |
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_B21: PODUZETNIŠTVO | |
STATUS PREDMETA | Obvezni | |
SEMESTAR | 2. semestar | |
BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 7 |
Broj sati (P + V + S) | 30+0+15 | |
OPIS PREDMETA | ||
CILJEVI PREDMETA | ||
Upoznati studenta sa osnovnim načelima poduzetništva. Kroz obradu primjera iz prakse te usvajanjem osnovnih načela poduzetništva razviti poduzetnički način razmišljanja. | ||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
– pravilno definirati pojmove poduzetnik i poduzetništvo kroz misaonu, sadržajnu i koncepcijsku podlogu.
– pravilno uočiti prednosti i nedostatke ulaska u poduzetništvo, te iste iskoristiti u svrhu implementacije poduzetničke ideje u proizvod s platežno sposobnom potražnjom. – procijeniti i analizirati poduzetničke aktivnosti u okviru ekonomske, socijalne i političke dimenzije. – izrada i precizan opis poslovnog plana, te uočavanje raznih indikatora koji utječu na njegovu izradu. |
||
SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
Pojam i teorije poduzetništva. Čimbenici koji utječu na poduzetništvo. Poslovna ideja. Poduzetnički projekt. Ocjena učinkovitosti. Istraživanje tržišta. Segmentiranje tržišta i analiza konkurenata. Razvijanje novih proizvoda i usluga. Linije, marke, distribucija i pakiranje proizvoda. Alternative u kreiranju poslovnih opcija. Poduzetnička infrastruktura. Poduzetnička strategija. Funkcija menadžmenta u poduzetništvu. Financiranje poduzetničkog poduhvata. | ||
SADRŽAJ SEMINARA | ||
Teme seminarskih radova pokrivaju cjelokupni teoretski sadržaj kolegija. | ||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – simulacije |
SEMINARI: – – Priprema izrade, prezentacija i obrana pojedinačne i grupne vježbe, seminarskog rada
|
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
– Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Seminarski rad – Esej – Kontinuirana provjera znanja – Pismeni ispit i usmeni ispit |
||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave izradom seminara i polaganjem kolokvija. Završna ocjena znanja formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene na kolokvijima, ocjene seminarskog rada te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene te gubi pravo potpisa o uredno izvršenim obvezama. | ||
OBVEZATNA LITERATURA | ||
1. Hirsh, R.D., Peters, M., Shepard, D.A. (2008): Poduzetništvo, Zagreb, MATE
2. Bedeković, V., Oberman-Peterka, S., Delić, A. Prelas Kovačević, A., Tubić, D., Tomljenović, Lj., Stilin, A. Tolušić, E., Kadlec, Ž., Bakan, R., Jaković, B. Vidak, I., Kostanjevac, M., Špeh, I., Ciriković, E.,(2016): Uvod u poduzetništvo, ur. Bedeović, V., Virovitica, VSMTI
|
||
DOPUNSKA LITERATURA | ||
1. Dobre, R., (2006): Poduzetništvo. Zadar: Sveučilište u Zadru | ||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | ||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. |