Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Osnove računovodstva
STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | |
SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | |
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_B33: OSNOVE RAČUNOVODSTVA | |
STATUS PREDMETA | Obvezni | |
SEMESTAR | 3. semestar | |
BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 6 |
Broj sati (P + V + S) | 30+45+0 | |
OPIS PREDMETA | ||
CILJEVI PREDMETA | ||
Upoznati studente s osnovama računovodstva te omogućiti upravljanje računovodstvenim poslovima kroz razumijevanje logike računovodstvenog evidentiranja poslovanja i čitanja financijskih izvještaja. | ||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
– definirati i objasniti osnovne računovodstvene pojmove
– shvatiti važnost primjene znanja računovodstva u poslovnom i privatnom životu – pravilno evidentirati poslovne promjene – nabrojiti financijske izvještaje i znati ih razlikovati – opisati i definirati postupak kontrole i revizije – razumjeti postupak budžetiranja – provođenje računovodstvene etike |
||
SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
Uvod i bilanca. Imovine,obveze i kapital, Bilančne promjene i konta. Knjigovodstveni proces, poslovne knjige i konta. Podjela računovodstva. Računovodstvo i ostale funkcije podutzeća. Obračun plaća. Kontrola i revizija.Računovodstvo troškova. Postrojenja, oprema i amortizacija. Inventura i računovodstvo poslovnog rezultata. Upravljačko računovodstvo i računovodstvo u uvjetima inflacije. Budžetiranje. Računovodstvena etika. Financije. | ||
SADRŽAJ VJEŽBI | ||
Vježbe prate programski sadržaj predavanja. | ||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
PREDAVANJA: – predavanja, – diskusije, – simulacije |
VJEŽBE:
– Radionice prema određenim zadacima – Rješavanje samostalnih zadataka |
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
– Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Kontinuirana provjera znanja – Pismeni ispit, usmeni ispit |
||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi seminara. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene seminara, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | ||
OBVEZATNA LITERATURA | ||
1. Dražić-Lutilsky I., Gulin D., (2010): Računovodstvo. Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika
2. Broz Tominac S., Čevizović I., (2010): Računovodstvo-priručnik za vježbe. Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika |
||
DOPUNSKA LITERATURA | ||
1. Anthony,R.N., Reece, J.S. (2004): Računovodstvo. Zagreb: RRIF | ||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | ||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. |