Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Osnove marketinga
STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | |
SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | |
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_B42: OSNOVE MARKETINGA | |
STATUS PREDMETA | Obvezni | |
SEMESTAR | 4. semestar | |
BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 6 |
Broj sati (P + V + S) | 45+0+15 | |
OPIS PREDMETA | ||
CILJEVI PREDMETA | ||
Upoznati studenta sa marketingom kao suvremenom tržišnom koncepcijom. | ||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | ||
– pravilno definirati marketing kao koncept moderne ekonomije.
– pravilno analizirati tržišne okolnosti i definirati ključan tržišni segment. – analizirati utjecaj pojedinih marketinških aktivnosti na rezultat poslovanja poduzeća – pravilno primijeniti obrađene analize tržišta u svrhu postavljanja kvalitetne marketinške strategije. |
||
SADRŽAJ PREDAVANJA | ||
Poimanje marketinga kao suvremene tržišno usmjerene koncepcije razmjene. Nastanak i razvoj marketinga, zadaci i njegova primjena u gospodarstvu i društvu. Ciljevi marketinga, aktivnosti i procesi za njegovo ostvarivanje. Potrebe, želje i motivi ponašanja kupaca i potrošača. Uloga, značaj i metode istraživanja tržišta i marketinški informacijski sustav. Planiranje marketinških aktivnosti. Segmentacija tržišta potražnje i diferenciranje proizvoda i usluga. Organizacija marketinških funkcija i aktivnosti. Elementi i činitelji marketinškog spleta-miksa. Upravljanje marketinškom spletom. | ||
SADRŽAJ SEMINARA | ||
Kroz teme seminarskih radova, obrađen je cjelokupni teoretski sadržaj predmeta. | ||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – simulacije, – analiza primjera iz prakse. |
SEMINARI:
– Priprema izrade, prezentacija i obrana seminarskog rada
|
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | ||
– Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Kontinuirana provjera znanja – Pismeni ispit, usmeni ispit |
||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | ||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave izradom seminara i polaganjem kolokvija. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene na kolokvijima, ocjene seminarskog rada te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene. | ||
OBVEZATNA LITERATURA | ||
1. Kotler, P., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V. (2006): Osnove marketinga. Zagreb: Mate i ZŠEM | ||
DOPUNSKA LITERATURA | ||
1. Kotler, P., Bowen, J. T., Makens, J. C. (2010): Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu. Zagreb: Mate i
ZŠEM 2. Rocco, F. (2000): Marketinško upravljanje. Zagreb: Školska knjiga 3. Kotler, Ph. (2001): Upravljanje marketingom: Analiza,planiranje, primjena i kontrola. Zagreb: Mate i ZŠEM 4. Renko, N. (2005): Strategije marketinga. Zagreb: Ljevak 5. Kesić, T., (2003): Integrirana marketinška komunikacija. Zagreb: Opinio |
||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | ||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. |