Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Logistika u poduzetništvu
STUDIJ | PODUZETNIŠTVO | ||
SMJER | PODUZETNIŠTVO USLUGA | ||
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA | P_B34: LOGISTIKA U PODUZETNIŠTVU | ||
STATUS PREDMETA | Obvezni | ||
SEMESTAR | 3. semestar | ||
BODOVNA VRIJEDNOST I
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE |
ECTS koeficijent opterećenja studenata | 5 | |
Broj sati (P + V + S) | 30+15+0 | ||
OPIS PREDMETA | |||
CILJEVI PREDMETA | |||
Upoznati studente s osnovnim teorijskim postavkama i pojmovima logistike. Povezivanje osnovnih logističkih pojmova sa organizacijom poslovnih logisitčkih sustava u poduzećima. Na primjerima pokazati mogućnosti primjene logističkih metoda i tehnika u poduzećima. | |||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET | |||
– pravilno definirati pojmove logistike
– opisati temelje poslovne logistike te obilježja logističke koncepcije – definirati logističke podsustave poduzeća – znati objasniti logistiku u institucijskom smislu – definirati i objasniti logistiku i novim koncepcijama menadžmenta |
|||
SADRŽAJ PREDAVANJA | |||
Uvod u logistiku poduzetništva. Svrha logisitke i definiranje potrebe uvođenja poslovne logistike. Logistički sustavi. Obilježja logističke koncepcije: Vrste pakovanja i logističke jedinice pakiranja, transportni sustav. Poslovna logistika u institucijskom smislu: Organizacija poslovne logistike, logistički koncept te poduzeća za logističke usluge. Institucije prometnoga gospodarstva za pružanje logističkih usluga. Logistika u novim koncepcijama menadžmenta. | |||
SADRŽAJ VJEŽBI | |||
Vježbe prate programski sadržaj predmeta. | |||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE | PREDAVANJA:
– predavanja, – diskusije, – igre kreativnog mišljenja – simulacije |
VJEŽBE:
– Radionice prema određenim zadacima – simulacije |
|
PRAĆENJE RADA STUDENATA: | |||
– Pohađanje nastave
– Aktivnost na nastavi – Aktivnost na vježbama – Kontinuirana provjera znanja – Pismeni ispit i usmeni ispit |
|||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU | |||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave izradom seminara i polaganjem kolokvija. Završna ocjena znanja formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene na kolokvijima, ocjene seminarskog rada te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene te gubi pravo potpisa o uredno izvršenim obvezama. | |||
OBVEZATNA LITERATURA | |||
1. D. J. Bloomberg, S. LeMay, J. B. Hanna (2006): Logistika, Zagreb, MATE d.o.o. | |||
DOPUNSKA LITERATURA | |||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA | |||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata. |