Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Logistika u poduzetništvu

STUDIJ PODUZETNIŠTVO
SMJER PODUZETNIŠTVO USLUGA
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA P_B34: LOGISTIKA U PODUZETNIŠTVU
STATUS PREDMETA Obvezni
SEMESTAR 3. semestar
BODOVNA VRIJEDNOST I

NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE

ECTS koeficijent opterećenja studenata 5
Broj sati (P + V + S) 30+15+0
OPIS PREDMETA
CILJEVI PREDMETA
Upoznati studente s osnovnim teorijskim postavkama i pojmovima logistike. Povezivanje osnovnih logističkih pojmova sa organizacijom poslovnih logisitčkih sustava u poduzećima. Na primjerima pokazati mogućnosti primjene logističkih metoda i tehnika u poduzećima.
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET
–  pravilno definirati pojmove logistike

–  opisati temelje poslovne logistike te obilježja logističke koncepcije

–  definirati logističke podsustave poduzeća

–  znati objasniti logistiku u institucijskom smislu

–  definirati i objasniti logistiku i novim koncepcijama menadžmenta

SADRŽAJ PREDAVANJA
Uvod u logistiku poduzetništva. Svrha logisitke i definiranje potrebe uvođenja poslovne logistike. Logistički sustavi. Obilježja logističke koncepcije: Vrste pakovanja i logističke jedinice pakiranja, transportni sustav. Poslovna logistika u institucijskom smislu: Organizacija poslovne logistike, logistički koncept te poduzeća za logističke usluge. Institucije prometnoga gospodarstva za pružanje logističkih usluga. Logistika u novim koncepcijama menadžmenta.
SADRŽAJ VJEŽBI
Vježbe prate programski sadržaj predmeta.
 
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE PREDAVANJA:

–  predavanja,

–  diskusije,

–  igre kreativnog mišljenja

–  simulacije

VJEŽBE:

 

– Radionice prema određenim zadacima – simulacije

PRAĆENJE RADA STUDENATA:
–  Pohađanje nastave

–  Aktivnost na nastavi

–  Aktivnost na vježbama

–  Kontinuirana provjera znanja

–  Pismeni ispit i usmeni ispit

OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave izradom seminara i polaganjem kolokvija. Završna ocjena znanja formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene na kolokvijima, ocjene seminarskog rada te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene te gubi pravo potpisa o uredno izvršenim obvezama.
OBVEZATNA LITERATURA
    1.               D. J. Bloomberg, S. LeMay, J. B. Hanna (2006): Logistika, Zagreb, MATE d.o.o.
DOPUNSKA LITERATURA
 
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata.