Smjer Poduzetništvo usluga, predmet Ekonomika zdravstva
ŠIFRA I NAZIV PREDMETA
|
B58: EKONOMIKA ZDRAVSTVA
|
|
STATUS PREDMETA
|
Izborni
|
|
SEMESTAR
|
5. semestar
|
|
BODOVNA VRIJEDNOST I NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE
|
ECTS koeficijent opterećenja studenata
|
3
|
Broj sati (P + V + S)
|
30+0+15
|
|
OPIS PREDMETA
|
||
CILJEVI PREDMETA
|
||
Cilj predmeta je stjecanje osnovnih spoznaja o temi i problemima zdravstvenog sustava i zdravstvene politike te stjecanje specifičnih i općih znanja o zdravstvenoj politici i njenoj važnosti za državu.
|
||
OČEKIVANI ISHODI UČENJA ZA PREDMET
|
||
|
||
SADRŽAJ PREDAVANJA
|
||
Potražnja u zdravstvu. Zdravstveni indikatori i zdravstvena politika. Proizvodnja i troškovi zdravstva. Opća razmatranja nacionalnog zdravstvenog sustava. Državne intervencije na tržištu zdravstva. Reforma zdravstva.
|
||
SADRŽAJ SEMINARA
|
||
Kroz teme seminarskih radova, obrađen je cjelokupni teoretski sadržaj predmeta.
|
||
NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE
|
PREDAVANJA:
|
SEMINARI:
|
PRAĆENJE RADA STUDENATA:
|
||
|
||
OCJENJIVANJE I VREDNOVANJE RADA STUDENATA TIJEKOM NASTAVE I NA ZAVRŠNOM ISPITU
|
||
Stečeno znanje studenta provjerava se tijekom nastave sudjelovanjem u izradi seminara. Završna ocjena znanja studenta formira se na usmenom ispitu kao zajednička ocjena: aktivnosti studenta na predavanjima, ocjene seminara, ocjene kolokvija te ocjene pismenog i usmenog dijela ispita. Ako student izostane s nastave više od 30% sati predavanja, gubi sve bodove koji se odnose na predavanja pri formiranju konačne ocjene.
|
||
OBVEZATNA LITERATURA
|
||
|
||
DOPUNSKA LITERATURA
|
||
Dodatna literatura se definira na osnovu zadanih tema koje seminarski rad obrađuje.
|
||
NAČINI PRAĆENJA KVALITETE KOJI OSIGURAVAJU STJECANJE IZLAZNIH ZNANJA, VJEŠTINA I KOMPETENCIJA
|
||
Studenti će aktivno prisustvovati i raditi na nastavi. Evidencija rada studenata i njihova napretka prikazivati će se tjedno prema zadanim elementima praćenja. Na kraju semestra bit će napravljena evaluacija kolegija i nastavnika. S druge strane, podatke o postizanju ishoda učenja i napretku studenata korist će nastavnici za samoevaluaciju i eventualno restrukturiranje nastave, metoda rada i ocjenjivanja studenata.
|