dr.sc. Zrinka Blažević Bognar, prof.v.š.

Kontakt:

  • kabinet:       1-04
  • tel:                033/492-268
  • e-mail:        zrinka.blazevic@vuv.hr

Rad sa studentima (konzultacije): ponedjeljkom od 13-15 h ili se javiti na mail

Životopis:

  • Zrinka Blažević Bognar rođena je 14. kolovoza 1984. u Virovitici. Osnovnu školu pohađala je u Virovitici, gdje je preskočila drugi razred. Opću gimnaziju završava u Virovitici 2002., te nakon toga upisuje Ekonomski fakultet u Zagrebu. 24.1.2008. diplomirala je na smjeru „Marketing“ na temu „Strateško usmjerenje hrvatskih banaka“. Drugu diplomu stječe u rujnu 2009. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, na smjeru „Organizacija i menadžment“. U veljači 2008. godine upisuje Poslijediplomski specijalistički studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, na smjeru „Organizacija i menadžment“. 20.5.2010. obranila je rad na temu „Analiza međusektorske diferencijacije pri postavljanju misije i vizije“ kod mentora prof. dr. sc. Pere Sikavice, te time stekla titulu mag.oec.univ.spec.oec. 31.5.2016. doktorirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu pod mentorstvom prof.dr.sc. Jurice Pavičića na temu „Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi“. Prvo radno iskustvo stječe na Visokoj školi za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, gdje je zaposlena u ožujku 2009, a trenutno ima izbor u profesora visoke škole. Od 2013.- 2017. obnašala je funkciju izvršne urednice časopisa Praktični menadžment koji je izlazio u nakladi Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici i funkciju pročelnice Odjela za ekonomiju. Područje interesa istraživanja usmjerila je na odnose sa potrošačima i strategiju marketinga. Aktivno se služi engleskim, a pasivno njemačkim jezikom.

Interesi:

  • strategija marketinga,
  • ponašanje potrošača,
  • upravljanje odnosima sa kupcima

Nastava:

  • Marketing
  • Osnove marketinga
  • Marketing usluga
  • Ponašanje potrošača
  • Upravljanje odnosima s potrošačima
  • Istraživanje tržišta
  • Marketing malih i srednjih poduzeća

Projekti: 

  1. Usvajanje principa Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u stručnim studijskim programima poduzetništva HR 3.1.15-0052 (član projektnog tima)
  2. Marketing plan Panonskog drvnog centra kompetencija, (2015.) voditelj projekta čiji je nositelj bio Odjela za ekonomiju Visoke škole Virovitica
  3. Strategija razvoja Općine Pitomača, 2015.-2020., (2015.) član projektnog tima čiji je nositelj bio Odjela za ekonomiju Visoke škole Virovitica
  4. Elaborat studijskog programa specijalističkog diplomskog studija Menadžmenta (smjerovi Destinacijski menadžment i Menadžment malih i srednjih poduzeća), članica radnih skupina za izradu elaborata
  5. “Office manager – the new perspective”, član projektnog tima čiji je nositelj  Međimursko veleučilište u Čakovcu i Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, financiran od strane EU u okviru programa IPA – Razvoj ljudskih potencijala.

Objavljen recenzirani nastavni materijali:

  1. Garača, N., Blažević Bognar, Z. (2021) Integrirana marketinška komunikacija- Autorizirana predavanja s vježbama, Veleučilište u Virovitici, Virovitica
  2. Vučemilović, V., Blažević, Z. (2016) Marketing usluga – autorizirana predavanja s primjerima iz prakse, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica
  3. Blažević, Z., Bosnić, I., Kiralj, D., Ribić, D., Bedeković, M. (2016): Poslovni plan, Poduzetništvo u malim i srednjim poduzećima, Oberman Peterka, S., Delić, A., Perić, J. (ur.), Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, ISBN 978-953-8028-06-9, str. 49-71 (poglavlje u udžbeniku)

Objavljeni radovi:

  1. Lendl, D., Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N. (2023). Changes in consumer behavior in the conditions of inflation, 99th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str. 76-83 str.
  2. Križan, F., Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. (2022). The role of women as purchase decision makers in the family. 90th International Scientific Conference on Economic and Social Development “Building Resilient Society: National and Corporate Security”. Zagreb, Hrvatska, str. 292-300
  3. Blažević Bognar, Z., Pašić, K., Betlemović, F. (2022).  The impact of mobile marketing on CRM. 90th International Scientific Conference on Economic and Social Development “Building Resilient Society: National and Corporate Security”. Zagreb, Hrvatska, str. 301- 308
  4. Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. & Mioković Kapetinić, D. (2022). The importance of virtual communities on consumer attitudes about healthy nutrition. Economic and Social Development- 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str.149-158
  5. Blažević Bognar, Z., & Pleša Puljić, N. (2022). The influence of media on impulsive buying in the era of the COVID-19 pandemic. Business, Management and Economics Engineering20(1), 41–58.
  6. Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N., Kadežabek D. (2019) Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour, 42nd International Scientific Conference on Economic and Social Development – London, 12-13 June 2019, (ISSN 1849-7535), str. 301-309
  7. Ribić, D., Blažević Bognar, Z., Hegedušić T. (2019) Importance of Continuous Research of Employer’s Needs in Virovitica County for Adequate Workforce Structuring, 42nd International Scientific Conference on Economic and Social Development – London, 12-13 June 2019, (ISSN 1849-7535), str. 233-242
  8. Blažević Bognar, Z, Špoljarić, M, Matijašić, M. (2019) Database Mining As The Key CRM Tool, Innovations and Entrepreneurship in Education and Business, Botevgrad, Bulgaria, (ISSN 978-954-9432-83-1), str. 103-113
  9. Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N., Lacko, T. (2017): The impact of the psychological price on consumer’s behavior, U: Cingula, M., Przygoda, M., Detelj, K. (ur.) 23 rd International Scientific Conference on Economic and Social Development, Madrid, Spain (ISSN 1849-7535), str. 589-597
  10. Vrkljan, S., Blažević Bognar, Z. (2017) the model of key competitive factors of global chain hotels, ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe, Vol. 4, pp. 631-644,
  11. Blažević Bognar, Z., Ribić, D., Križnjak, V., „The influence of motivators on blood donors attitudes“, Economic and Social Development, 17th International Scientific Conference on Economic and Social Development – “Managerial Issues in Modern Business”, Warsaw, Poland, 20-21 October 2016., Online Edition, str. 128 – 135, ISSN 1849-7535
  12. Ribić, D., Blažević, Z., „Utjecaj obrazovne institucije na poticanje i razvoj poduzetništva“, ICEL – 6 Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo, Zagreb, 27 listopada 2016, ISSN 1849-8310
  13. Blažević, Z., Britvić, J., Milković, M. (2015): Influence of quality management system on customer satisfaction and loyalty in higher education / Utjecaj sustava upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo i lojalnost korisnika usluga u visokom obrazovanju, 4. međunarodni simpozij, Gospodarstvo istočne Hrvatske, (ISSN 1848 – 9559 ) Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku ( str. 684-692) (rad sa studentom)
  14. Britvić, J., Blažević, Z., Garača, N., (2015): Utjecaj QMS na razvoj ljudskog kapitala i konkurentnost organizacije, Zbornik sažetaka Međunarodne znanstvene konferencije Izzivi globalicacije in družbeno – ekonomsko okolje EU, (ISBN 978-961-6770-30-9) Novo mesto, Republika Slovenija, Fakulteta za poslovne in upravne vede (str. 83- 96.)
  15. Barišić, P., Blažević, Z. (2014) Visual Identity Components of Tourist Destination / International Journal of Social, Management, Economics and Business Engineerin, Vol:8, No:7, 2014, (str. 2179-2183) https://waset.org/publications/9998818/visual-identity-components-of-tourist-destination
  16. Blažević, Z., Špoljarić, M., Britvić, J. (2014) Influence of career management system on customer relationship management in higher education, Economic and Social Development 5th International Scientific Conference) Book of Proceedings / Primorac, D. Jovancai, A. (ed). – (ISBN: 978-953-6125-08-1) Belgrade, Development and Entrepreneurship Agency Megatrend University (str. 518-528)
  17. Britvić, J., Blažević, Z., Vlainić, D. (2014) Primjena integriranih sustava upravljanja u poduzetništvu / Application of integrated management systems in entrepreneurship, 3. međunarodni simpozij, Gospodarstvo istočne Hrvatske, (ISSN 1848 – 9559 ) Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku ( str. 594-603) (rad sa studentom)
  18. Blažević, Z., Špoljarić, M. (2014) Analysis of cross-sector differentiation during strategy formulation, Journal of Economic and Social Development, Vol. 1, No. 1., (str. 33-42)
  19. Blažević, Z., Garača, N., (2013): Role of information technology in implementation of CRM strategy, U:Plenković, M., (ur.), Društvo i tehnologija 2013. – dr. Juraj Plenković, (ISBN: 978-953-6226-25-2), Zagreb, HKD&NONACOM (str. 365-374)
  20. Tubić, D., Bosnić, I., Blažević, Z. (2013): Analiza poslovanja agroturizma na području Slavonije i Baranje. Ekonomski vjesnik (ISSN 0353-359X), Vol. 26., No. 2 (str. 683-694)
  21. Britvić, J., Blažević, Z., Tubić, D. (2012): Analysis of competitive advantages of organization with the implemented standards of social responsibility sa 8000 and iso 26000:2010, U: Maček Tonković, A. (ur.), 1. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske- jučer, danas, sutra, (ISBN 978-953-253-106-0), Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, (str. 356-364.)
  22. Blažević, Z., Tubić, D., Brdar, M. (2012): Crisis management- Key to sustainble development of tourist destination, U: Maček Tonković, A. (ur.), 1. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske-jučer, danas, sutra, (ISBN 978-953-253-106-0), Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, (str. 207-215.)
  23. Tubić, D., Bosnić, I., Blažević, Z. (2012): Biciklističke rute u razvoju sportsko-rekreativnog turizma Međimurja, U: Breslauer, N. (ur.),Međunarodna konferencija o menadžmentu u turizmu i sportu, (ISSN: 1848-4514),Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, (str. 263-268.)
  24. Blažević, Z., Tomić, D., Tijanić, L., (2011): Važnost projekata u razdoblju krize za razvoj hrvatskog turizma. U: Barilović, Z. i sur. (ur.) Projekti i projektni menadžment (ISBN: 978-953-7670-20-7), Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti „ Baltazar Adam Krčelić“ (str. 189-199)
  25. Blažević, Z., Drvenkar, N., (2011): The last minute arrangement as a price strategy of the Croatian tourism at the time of recession. U: Matijašić, R., Grbac, B. (ur.) 22nd Cromar Congress, Marketing challenges in new economy. (ISBN: 978-953-7498-45-0), Pula: MPS (str. 104- 125)
  26. Blažević, Z., Tolušić, M., Mikolčević, M. (2010): Analiza postojanja međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije. U: Turkalj, Ž., et.al. (ur.) Ekonomski vjesnik 10(2), (ISSN 0353 – 359), (str. 401-409)
  27. Tolušić, Z., Garača, N., Blažević, Z., (2010): Može li recesija biti šansa hrvatskom turizmu, U: Lučić, B. (ur.), Međunarodna konferencija o turizmu i okolišu, (ISBN: 978-9958-9038-2-3), Sarajevo: Kamigrafika-trade, ( str. 179-194)
  28. Garača, N., Blažević, Z., Bosnić, I., (2010): Značajke komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu, U: Breslauer, N. (ur.), Stručni kadrovi u turizmu i sportu. (ISSN: 1847-5469), Međimursko veleučilište u Čakovcu, (str. 87-93)
  29. Tomić, D., Tijanić, L., Blažević, Z.,(2010): City and its Region –Eligible Frenetic Synergy, U: Kern, T. et al. (ur.), International Conference on Organizational Science Development, People and organization, (ISBN: 978-961-232-238-0), Portorož: Moderna organizacija (str. 1643-1652)
  30. Garača, N., Blažević, Z., Bosnić, I., (2010): Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu, U: Plenković, J. (ur.) Društvo i tehnologija 2010. (ISSN 1330-0067), Zadar: Hrvatsko komunikološko društvo (255 – 264.)

Izlaganja na stručnim i /ili znanstvenim skupovima

  1. Blažević Bognar, Z., Ribić, D., Križnjak, V.,(2016) „The influence of motivators on blood donors attitudes“, Economic and Social Development, 17th International Scientific Conference on Economic and Social Development – “Managerial Issues in Modern Business”, Warsaw, Poland, 20-21 October 2016., Online Edition, str. 128 – 135, ISSN 1849-7535
  2. Blažević, Z., Špoljarić, M., Britvić, J. (2014) Influence of career management system on customer relationship management in higher education, Economic and Social Development 5th International Scientific Conference) Book of Proceedings / Primorac, D. Jovancai, A. (ed). – (ISBN: 978-953-6125-08-1) Belgrade, Development and Entrepreneurship Agency Megatrend University (str. 518-528)
  1. Blažević, Z., Špoljarić, M. (2013): Analysis of cross-sector differentiation during strategy formulation, U: Filipović, D., Goltnik Urnaut, A. (ur.), 2nd International Scientific Conference Economic and Social Development, 4-5 April, 2013 Paris, France (ISBN 978-961-6825-72-6) (str. 94-103.)
  2. Blažević, Z., Garača, N., (2013): Role of information technology in implementation of CRM strategy, U:Plenković, M., (ur.), Društvo i tehnologija 2013. – dr. Juraj Plenković, (ISBN: 978-953-6226-25-2), Zagreb, HKD&NONACOM (str. 365-374)
  3. Blažević, Z., Tomić, D., Tijanić, L., (2011): Važnost projekata u razdoblju krize za razvoj hrvatskog turizma. U: Barilović, Z. i sur. (ur.) Projekti i projektni menadžment (ISBN: 978-953-7670-20-7), Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti „ Baltazar Adam Krčelić“ (str. 189-199)
  4. Blažević, Z., Drvenkar, N., (2011): The last minute arrangement as a price strategy of the Croatian tourism at the time of recession. U: Matijašić, R., Grbac, B. (ur.) 22nd Cromar Congress, Marketing challenges in new economy. (ISBN: 978-953-7498-45-0), Pula: MPS (str. 104- 125)
  5. Tolušić, Z., Garača, N., Blažević, Z., (2010): Može li recesija biti šansa hrvatskom turizmu, U: Lučić, B. (ur.), Međunarodna konferencija o turizmu i okolišu, (ISBN: 978-9958-9038-2-3), Sarajevo: Kamigrafika-trade, ( str. 179-194)
  6. Garača, N., Blažević, Z., Bosnić, I., (2010): Značajke komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu, U: Breslauer, N. (ur.), Stručni kadrovi u turizmu i sportu. (ISSN: 1847-5469), Međimursko veleučilište u Čakovcu, (str. 87-93)
  7. Garača, N., Blažević, Z., Bosnić, I., (2010): Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu, U: Plenković, J. (ur.) Društvo i tehnologija 2010. (ISSN 1330-0067), Zadar: Hrvatsko komunikološko društvo (255 – 264.)