dr.sc. Zrinka Blažević Bognar, prof.v.š.
Kontakt:
- kabinet: 1-04
- tel: 033/492-268
- e-mail: zrinka.blazevic@vuv.hr
Rad sa studentima (konzultacije): ponedjeljkom od 13-15 h ili se javiti na mail
Životopis:
- Zrinka Blažević Bognar rođena je 14. kolovoza 1984. u Virovitici. Osnovnu školu pohađala je u Virovitici, gdje je preskočila drugi razred. Opću gimnaziju završava u Virovitici 2002., te nakon toga upisuje Ekonomski fakultet u Zagrebu. 24.1.2008. diplomirala je na smjeru „Marketing“ na temu „Strateško usmjerenje hrvatskih banaka“. Drugu diplomu stječe u rujnu 2009. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, na smjeru „Organizacija i menadžment“. U veljači 2008. godine upisuje Poslijediplomski specijalistički studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, na smjeru „Organizacija i menadžment“. 20.5.2010. obranila je rad na temu „Analiza međusektorske diferencijacije pri postavljanju misije i vizije“ kod mentora prof. dr. sc. Pere Sikavice, te time stekla titulu mag.oec.univ.spec.oec. 31.5.2016. doktorirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu pod mentorstvom prof.dr.sc. Jurice Pavičića na temu „Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi“. Prvo radno iskustvo stječe na Visokoj školi za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, gdje je zaposlena u ožujku 2009, a trenutno ima izbor u profesora visoke škole. Od 2013.- 2017. obnašala je funkciju izvršne urednice časopisa Praktični menadžment koji je izlazio u nakladi Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici i funkciju pročelnice Odjela za ekonomiju. Područje interesa istraživanja usmjerila je na odnose sa potrošačima i strategiju marketinga. Aktivno se služi engleskim, a pasivno njemačkim jezikom.
Interesi:
- strategija marketinga,
- ponašanje potrošača,
- upravljanje odnosima sa kupcima
Nastava:
- Marketing
- Osnove marketinga
- Marketing usluga
- Ponašanje potrošača
- Upravljanje odnosima s potrošačima
- Istraživanje tržišta
- Marketing malih i srednjih poduzeća
Projekti:
- Usvajanje principa Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u stručnim studijskim programima poduzetništva HR 3.1.15-0052 (član projektnog tima)
- Marketing plan Panonskog drvnog centra kompetencija, (2015.) voditelj projekta čiji je nositelj bio Odjela za ekonomiju Visoke škole Virovitica
- Strategija razvoja Općine Pitomača, 2015.-2020., (2015.) član projektnog tima čiji je nositelj bio Odjela za ekonomiju Visoke škole Virovitica
- Elaborat studijskog programa specijalističkog diplomskog studija Menadžmenta (smjerovi Destinacijski menadžment i Menadžment malih i srednjih poduzeća), članica radnih skupina za izradu elaborata
- “Office manager – the new perspective”, član projektnog tima čiji je nositelj Međimursko veleučilište u Čakovcu i Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, financiran od strane EU u okviru programa IPA – Razvoj ljudskih potencijala.
Objavljen recenzirani nastavni materijali:
- Garača, N., Blažević Bognar, Z. (2021) Integrirana marketinška komunikacija- Autorizirana predavanja s vježbama, Veleučilište u Virovitici, Virovitica
- Vučemilović, V., Blažević, Z. (2016) Marketing usluga – autorizirana predavanja s primjerima iz prakse, Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica
- Blažević, Z., Bosnić, I., Kiralj, D., Ribić, D., Bedeković, M. (2016): Poslovni plan, Poduzetništvo u malim i srednjim poduzećima, Oberman Peterka, S., Delić, A., Perić, J. (ur.), Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, Virovitica, ISBN 978-953-8028-06-9, str. 49-71 (poglavlje u udžbeniku)
Objavljeni radovi:
- Lendl, D., Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N. (2023). Changes in consumer behavior in the conditions of inflation, 99th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str. 76-83 str.
-
Križan, F., Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. (2022). The role of women as purchase decision makers in the family. 90th International Scientific Conference on Economic and Social Development “Building Resilient Society: National and Corporate Security”. Zagreb, Hrvatska, str. 292-300
-
Blažević Bognar, Z., Pašić, K., Betlemović, F. (2022). The impact of mobile marketing on CRM. 90th International Scientific Conference on Economic and Social Development “Building Resilient Society: National and Corporate Security”. Zagreb, Hrvatska, str. 301- 308
- Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. & Mioković Kapetinić, D. (2022). The importance of virtual communities on consumer attitudes about healthy nutrition. Economic and Social Development- 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str.149-158
- Blažević Bognar, Z., & Pleša Puljić, N. (2022). The influence of media on impulsive buying in the era of the COVID-19 pandemic. Business, Management and Economics Engineering, 20(1), 41–58.
- Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N., Kadežabek D. (2019) Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour, 42nd International Scientific Conference on Economic and Social Development – London, 12-13 June 2019, (ISSN 1849-7535), str. 301-309
- Ribić, D., Blažević Bognar, Z., Hegedušić T. (2019) Importance of Continuous Research of Employer’s Needs in Virovitica County for Adequate Workforce Structuring, 42nd International Scientific Conference on Economic and Social Development – London, 12-13 June 2019, (ISSN 1849-7535), str. 233-242
- Blažević Bognar, Z, Špoljarić, M, Matijašić, M. (2019) Database Mining As The Key CRM Tool, Innovations and Entrepreneurship in Education and Business, Botevgrad, Bulgaria, (ISSN 978-954-9432-83-1), str. 103-113
- Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N., Lacko, T. (2017): The impact of the psychological price on consumer’s behavior, U: Cingula, M., Przygoda, M., Detelj, K. (ur.) 23 rd International Scientific Conference on Economic and Social Development, Madrid, Spain (ISSN 1849-7535), str. 589-597
- Vrkljan, S., Blažević Bognar, Z. (2017) the model of key competitive factors of global chain hotels, ToSEE – Tourism in Southern and Eastern Europe, Vol. 4, pp. 631-644,
- Blažević Bognar, Z., Ribić, D., Križnjak, V., „The influence of motivators on blood donors attitudes“, Economic and Social Development, 17th International Scientific Conference on Economic and Social Development – “Managerial Issues in Modern Business”, Warsaw, Poland, 20-21 October 2016., Online Edition, str. 128 – 135, ISSN 1849-7535
- Ribić, D., Blažević, Z., „Utjecaj obrazovne institucije na poticanje i razvoj poduzetništva“, ICEL – 6 Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo, Zagreb, 27 listopada 2016, ISSN 1849-8310
- Blažević, Z., Britvić, J., Milković, M. (2015): Influence of quality management system on customer satisfaction and loyalty in higher education / Utjecaj sustava upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo i lojalnost korisnika usluga u visokom obrazovanju, 4. međunarodni simpozij, Gospodarstvo istočne Hrvatske, (ISSN 1848 – 9559 ) Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku ( str. 684-692) (rad sa studentom)
- Britvić, J., Blažević, Z., Garača, N., (2015): Utjecaj QMS na razvoj ljudskog kapitala i konkurentnost organizacije, Zbornik sažetaka Međunarodne znanstvene konferencije Izzivi globalicacije in družbeno – ekonomsko okolje EU, (ISBN 978-961-6770-30-9) Novo mesto, Republika Slovenija, Fakulteta za poslovne in upravne vede (str. 83- 96.)
- Barišić, P., Blažević, Z. (2014) Visual Identity Components of Tourist Destination / International Journal of Social, Management, Economics and Business Engineerin, Vol:8, No:7, 2014, (str. 2179-2183) https://waset.org/publications/9998818/visual-identity-components-of-tourist-destination
- Blažević, Z., Špoljarić, M., Britvić, J. (2014) Influence of career management system on customer relationship management in higher education, Economic and Social Development 5th International Scientific Conference) Book of Proceedings / Primorac, D. Jovancai, A. (ed). – (ISBN: 978-953-6125-08-1) Belgrade, Development and Entrepreneurship Agency Megatrend University (str. 518-528)
- Britvić, J., Blažević, Z., Vlainić, D. (2014) Primjena integriranih sustava upravljanja u poduzetništvu / Application of integrated management systems in entrepreneurship, 3. međunarodni simpozij, Gospodarstvo istočne Hrvatske, (ISSN 1848 – 9559 ) Osijek, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku ( str. 594-603) (rad sa studentom)
- Blažević, Z., Špoljarić, M. (2014) Analysis of cross-sector differentiation during strategy formulation, Journal of Economic and Social Development, Vol. 1, No. 1., (str. 33-42)
- Blažević, Z., Garača, N., (2013): Role of information technology in implementation of CRM strategy, U:Plenković, M., (ur.), Društvo i tehnologija 2013. – dr. Juraj Plenković, (ISBN: 978-953-6226-25-2), Zagreb, HKD&NONACOM (str. 365-374)
- Tubić, D., Bosnić, I., Blažević, Z. (2013): Analiza poslovanja agroturizma na području Slavonije i Baranje. Ekonomski vjesnik (ISSN 0353-359X), Vol. 26., No. 2 (str. 683-694)
- Britvić, J., Blažević, Z., Tubić, D. (2012): Analysis of competitive advantages of organization with the implemented standards of social responsibility sa 8000 and iso 26000:2010, U: Maček Tonković, A. (ur.), 1. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske- jučer, danas, sutra, (ISBN 978-953-253-106-0), Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, (str. 356-364.)
- Blažević, Z., Tubić, D., Brdar, M. (2012): Crisis management- Key to sustainble development of tourist destination, U: Maček Tonković, A. (ur.), 1. Međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske-jučer, danas, sutra, (ISBN 978-953-253-106-0), Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, (str. 207-215.)
- Tubić, D., Bosnić, I., Blažević, Z. (2012): Biciklističke rute u razvoju sportsko-rekreativnog turizma Međimurja, U: Breslauer, N. (ur.),Međunarodna konferencija o menadžmentu u turizmu i sportu, (ISSN: 1848-4514),Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, (str. 263-268.)
- Blažević, Z., Tomić, D., Tijanić, L., (2011): Važnost projekata u razdoblju krize za razvoj hrvatskog turizma. U: Barilović, Z. i sur. (ur.) Projekti i projektni menadžment (ISBN: 978-953-7670-20-7), Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti „ Baltazar Adam Krčelić“ (str. 189-199)
- Blažević, Z., Drvenkar, N., (2011): The last minute arrangement as a price strategy of the Croatian tourism at the time of recession. U: Matijašić, R., Grbac, B. (ur.) 22nd Cromar Congress, Marketing challenges in new economy. (ISBN: 978-953-7498-45-0), Pula: MPS (str. 104- 125)
- Blažević, Z., Tolušić, M., Mikolčević, M. (2010): Analiza postojanja međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije. U: Turkalj, Ž., et.al. (ur.) Ekonomski vjesnik 10(2), (ISSN 0353 – 359), (str. 401-409)
- Tolušić, Z., Garača, N., Blažević, Z., (2010): Može li recesija biti šansa hrvatskom turizmu, U: Lučić, B. (ur.), Međunarodna konferencija o turizmu i okolišu, (ISBN: 978-9958-9038-2-3), Sarajevo: Kamigrafika-trade, ( str. 179-194)
- Garača, N., Blažević, Z., Bosnić, I., (2010): Značajke komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu, U: Breslauer, N. (ur.), Stručni kadrovi u turizmu i sportu. (ISSN: 1847-5469), Međimursko veleučilište u Čakovcu, (str. 87-93)
- Tomić, D., Tijanić, L., Blažević, Z.,(2010): City and its Region –Eligible Frenetic Synergy, U: Kern, T. et al. (ur.), International Conference on Organizational Science Development, People and organization, (ISBN: 978-961-232-238-0), Portorož: Moderna organizacija (str. 1643-1652)
- Garača, N., Blažević, Z., Bosnić, I., (2010): Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu, U: Plenković, J. (ur.) Društvo i tehnologija 2010. (ISSN 1330-0067), Zadar: Hrvatsko komunikološko društvo (255 – 264.)
Izlaganja na stručnim i /ili znanstvenim skupovima
- Blažević Bognar, Z., Ribić, D., Križnjak, V.,(2016) „The influence of motivators on blood donors attitudes“, Economic and Social Development, 17th International Scientific Conference on Economic and Social Development – “Managerial Issues in Modern Business”, Warsaw, Poland, 20-21 October 2016., Online Edition, str. 128 – 135, ISSN 1849-7535
- Blažević, Z., Špoljarić, M., Britvić, J. (2014) Influence of career management system on customer relationship management in higher education, Economic and Social Development 5th International Scientific Conference) Book of Proceedings / Primorac, D. Jovancai, A. (ed). – (ISBN: 978-953-6125-08-1) Belgrade, Development and Entrepreneurship Agency Megatrend University (str. 518-528)
- Blažević, Z., Špoljarić, M. (2013): Analysis of cross-sector differentiation during strategy formulation, U: Filipović, D., Goltnik Urnaut, A. (ur.), 2nd International Scientific Conference Economic and Social Development, 4-5 April, 2013 Paris, France (ISBN 978-961-6825-72-6) (str. 94-103.)
- Blažević, Z., Garača, N., (2013): Role of information technology in implementation of CRM strategy, U:Plenković, M., (ur.), Društvo i tehnologija 2013. – dr. Juraj Plenković, (ISBN: 978-953-6226-25-2), Zagreb, HKD&NONACOM (str. 365-374)
- Blažević, Z., Tomić, D., Tijanić, L., (2011): Važnost projekata u razdoblju krize za razvoj hrvatskog turizma. U: Barilović, Z. i sur. (ur.) Projekti i projektni menadžment (ISBN: 978-953-7670-20-7), Zaprešić: Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti „ Baltazar Adam Krčelić“ (str. 189-199)
- Blažević, Z., Drvenkar, N., (2011): The last minute arrangement as a price strategy of the Croatian tourism at the time of recession. U: Matijašić, R., Grbac, B. (ur.) 22nd Cromar Congress, Marketing challenges in new economy. (ISBN: 978-953-7498-45-0), Pula: MPS (str. 104- 125)
- Tolušić, Z., Garača, N., Blažević, Z., (2010): Može li recesija biti šansa hrvatskom turizmu, U: Lučić, B. (ur.), Međunarodna konferencija o turizmu i okolišu, (ISBN: 978-9958-9038-2-3), Sarajevo: Kamigrafika-trade, ( str. 179-194)
- Garača, N., Blažević, Z., Bosnić, I., (2010): Značajke komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu, U: Breslauer, N. (ur.), Stručni kadrovi u turizmu i sportu. (ISSN: 1847-5469), Međimursko veleučilište u Čakovcu, (str. 87-93)
- Garača, N., Blažević, Z., Bosnić, I., (2010): Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu, U: Plenković, J. (ur.) Društvo i tehnologija 2010. (ISSN 1330-0067), Zadar: Hrvatsko komunikološko društvo (255 – 264.)