dr. sc. Nikolina Pleša Puljić, pred.

KONTAKT

RAD SA STUDENTIMA (KONZULTACIJE):

  • ponedjeljkom od 13.00 do 14.00 sati ili prema dogovoru (uz prethodnu najavu putem e-maila)

ŽIVOTOPIS:

Nikolina Pleša Puljić rođena je 20. prosinca 1992. godine u Virovitici. U rodnom gradu 2011. godine završava srednju ekonomsku školu s odličnim uspjehom, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet u Osijeku. Preddiplomski studij završava u rujnu 2014. godine obranom rada na temu „Povijest i budućnost samoposluživanja“. Akademski naziv magistre ekonomije stječe u srpnju 2016. godine na smjeru Marketing, obranivši diplomski rad na temu „Marketing zdrave prehrane“ pod mentorstvom izv. prof. dr. sc. Marije Ham. Iste godine s odličnim uspjehom završava i pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičku izobrazbu na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Prvo radno iskustvo stječe 2017. godine kao nastavnica u Strukovnoj školi Virovitica. U veljači iste godine počinje raditi i kao vanjski suradnik – asistent na Veleučilištu u Virovitici. Od 1. svibnja 2017. godine zaposlena je na Veleučilištu u Virovitici kao asistentica iz znanstvenog područja društvenih znanosti, polje ekonomija, te postaje članicom Odjela za ekonomiju. U veljači 2021. godine upisuje Doktorski studij Management na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Dana 21. studenog 2025. godine obranom doktorskog rada na temu „Utjecajni čimbenici na namjeru generiranja elektroničke komunikacije od usta do usta“ pod mentorstvom prof. dr. sc. Marije Ham stječe akademski stupanj doktorice znanosti u području društvenih znanosti, polje ekonomija. Svoja istraživačka područja usmjerila je na ponašanje potrošača, e-marketing te marketing komunikaciju od usta do usta. Sudjelovala je dvaput u Erasmus+ programu mobilnosti nastavnog osoblja: od 11. do 14. lipnja 2018. godine na „First International Teaching and Training Week“ u Sofiji (Bugarska) u organizaciji International Business Schoola, te od 6. do 10. lipnja 2022. godine na „2nd International Staff Training Week“ na Sveučilištu u Mostaru. Od rujna 2022. do rujna 2023. godine obnašala je dužnost izvršne urednice časopisa „ET2eR – EKONOMIJA, TURIZAM, TELEKOMUNIKACIJE I RAČUNARSTVO“, koji izdaje Veleučilište u Virovitici. U prosincu 2022. godine izabrana je u nastavno zvanje predavača za znanstveno područje društvenih znanosti, polje ekonomija. Od stručnih programa usavršavanja ističe edukaciju iz područja strukturalnog modeliranja (SEM analiza) u programu AMOS unutar SPSS-a, kojom je usavršila vještine analize strukturiranih odnosa u znanstveno-istraživačkim modelima te stekla potvrdu o stručnom usavršavanju. Aktivno se služi engleskim jezikom. Udana je i majka jedne kćeri i jednoga sina. U slobodno vrijeme najviše uživa u zajedničkim trenucima s obitelji i u putovanjima.

INTERESI:

  • ponašanje potrošača, e-marketing, marketing komunikacija od usta od usta

NASTAVA:

Preddiplomski studij

  • Gospodarstvo Europske unije
  • Upravljanje EU projektima
  • Upravljanje javnim i neprofitnim sektorom

Diplomski studij

  • Upravljanje EU projektima
  • Analiza ekonomske politike EU
  • Istraživanje tržišta

PROJEKTI:

  1. Međuutjecaji ključnih izazova suvremenog društva i ponašanja potrošača (2024 – 2026) – kao vanjski suradnik trenutno radi na znanstveno istraživačkom projektu Ekonomskog fakulteta u Osijeku s ciljem dobivanja rezultata čiji će nalazi poslužiti kao osnova za donošenje strateških odluka u poslovnom i društvenom kontekstu.
  2. Predviđanje i mjerenje čimbenika utjecaja održivog poslovanja i društva (2022 – 2023) – kao vanjski suradnik radila je na znanstveno istraživačkom internom projektu Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
  3. Uloga potrošača u ostvarivanju održivog razvoja (2021 – 2022) – kao vanjski suradnik radila je na znanstveno istraživačkom internom projektu Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
  4. IN-KULTUR (2022) – Edukacija predstavnika udruga kroz 5 jednodnevnih radionica na temu ”Mogućnosti financiranja i prikupljanja sredstava”. Formalno obrazovanje na području financijskog upravljanja i prikupljanja sredstava te zakonodavnog okvira (stjecanje znanja i vještina za financijsko upravljanje u organizacijama).
  5. Dani medijske pismenosti (2022) –Radionica za student 2. godine Poduzetništva pod nazivom Umijeće uvjeravanja. Suradnja sa Agencijom za elektroničke medije i Uredom UNICEF-a za Hrvatsku.
  6. Studentski startup inkubator (2021), Veleučilište u Virovitici
  7. Marketing proizvoda/usluga – tko su moji kupci i kako doći do njih? (2021)– edukacija (radionica) za mlade poduzetnike u Poduzetničkom inkubatoru Slatina, partner Veleučilište u Virovitici

OBJAVLJENI RADOVI:

  1. Pleša Puljić, N. Ribić, D. (2023). Students’ Perception of Online Teaching and Face to Face Teaching.  Društvena istraživanja, 32 (3), 517-536. https://doi.org/10.5559/di.32.3.07
  2. Lendl, D., Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N. (2023). Changes in consumer behavior in the conditions of inflation, 99th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str. 76-83 str.
  3. Barnaki, M., Rozman, S.P., Pleša Puljić, N. (2023). Poticanje poduzetništva u Virovitičko-podravskoj županiji. ET2eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, Vol. V, br. 1, 2023., ISSN 2670-8930, str. 77-85
  4. Dugalija, K. Pleša Puljić, N., Ribić, D. (2022). Značaj liderskih kompetencija za učinkovitu komunikaciju u kriznim situacijama. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, Vol. 13, No.2., str. 9-13
  5. Mioković Kapetinić, D. Pleša Puljić, N. (2022). Materijalno i nematerijalno nagrađivanje zaposlenika kao oblik motivacije. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, Vol.13, No.2. str. 52-58
  6. Križan, F., Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. (2022). The role of women as purchase decision makers in the family. 90th International Scientific Conference on Economic and Social Development
    “Building Resilient Society: National and Corporate Security”
    . Zagreb, Hrvatska, str. 292-300
  7. Pleša Puljić, N. (2022). Grupe procesa upravljanja projektom na primjeru „financijskog opismenjavanja potrošača“, Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, Zlatović, Dragan (ur.).Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, str. 113-126, doi:10.51650/ezrvs.16.1-2.8
  8. Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. & Mioković Kapetinić, D. (2022). The importance of virtual communities on consumer attitudes about healthy nutrition. Economic and Social Development- 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str.149-158
  9. Pleša Puljić, N., Puljić, M. & Lukaš, M. (2022). Influence of family upbringing on financial literacy of secondary school students. Economic and Social Development- 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str.1-13
  10. Puljić, M. & Pleša Puljić, N. (2022). Incentives And Obstacles For Different Types Of Professional Development Of Teachers. Interdisciplinary Management Research XVIII, Opatija, Hrvatska (ISSN 1847-0408), str. 724-740
  11. Blažević Bognar, Z., & Pleša Puljić, N. (2022). The influence of media on impulsive buying in the era of the COVID-19 pandemic. Business, Management and Economics Engineering20(1), 41–58. https://doi.org/10.3846/bmee.2022.15919
  12. Garača, N., Pleša Puljić, N. & Viličnik, I. (2021). Ispitivanje i mjerenje stavova potrošača i zaposlenika projektivnim tehnikama, Računovodstvo i menadžment – RiM, 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija, (ISBN 978-953-7828-30-1 (svezak II)), str. 1-12
  13. Pleša Puljić, N. & Viličnik, I. (2021). Razlozi nezaposlenosti diplomiranih studenata i njihove preporuke za unaprjeđenje nastavnog procesa, U: Jukić, O., ET2eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, Vol. III, br. I, 2021., ISSN 2670-8930, str. 1-9
  14. Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N. & Kadežabek D. (2019). Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour, 42nd International Scientific Conference on Economic and Social Development – London, 12-13 June 2019, (ISSN 1849-7535), str. 301-309
  15. Ribić, D. & Pleša Puljić, N. (2018). Education as a factor of success in agricultural production of tobacco, Interdisciplinary Management Research XIV, Opatija, Hrvatska (ISSN 1847-0408), str. 563-578
  16. Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N. & Lacko, T. (2017). The impact of the psychological price on consumer’s behavior, U: Cingula, M., Przygoda, M., Detelj, K. (ur.) 23 rd International Scientific Conference on Economic and Social Development, Madrid, Spain (ISSN 1849-7535), str. 589-597
  17. Pleša Puljić, N., Celić, M. & Puljić, M. (2017). Povijest i budućnost prodavaonica, U: Jukić, O., Praktični menadžment, Stručno-znanstveni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, Vol. VIII, br.1., 2017 ISSN 1849-0689, UDK: 339.:336.717.12:004, str. 38-47

IZLAGANJE I SUDJELOVANJE NA KONFERENCIJAMA:

  1. Lendl, D., Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N. (2023). Changes in consumer behavior in the conditions of inflation, 99th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str. 76-83 str.
  2. Barnaki, M., Rozman, S.P., Pleša Puljić, N. (2023). Poticanje poduzetništva u Virovitičko-podravskoj županiji. ET2eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, Vol. V, br. 1, 2023., ISSN 2670-8930, str. 77-85
  3. Križan, F., Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. (2022). The role of women as purchase decision makers in the family. 90th International Scientific Conference on Economic and Social Development
    “Building Resilient Society: National and Corporate Security
    “. Zagreb, Hrvatska, str. 292-300
  4. Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. & Mioković Kapetinić, D. (2022). The importance of virtual communities on consumer attitudes about healthy nutrition. Economic and Social Development- 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str.149-158
  5. Pleša Puljić, N., Puljić, M. & Lukaš, M. (2022). Influence of family upbringing on financial literacy of secondary school students. Economic and Social Development- 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str.1-13
  6. Puljić, M. & Pleša Puljić, N. (2022). Incentives And Obstacles For Different Types Of Professional Development Of Teachers. Interdisciplinary Management Research XVIII, Opatija, Hrvatska (ISSN 1847-0408), str. 724-740
  7. Garača, N., Pleša Puljić, N. & Viličnik, I. (2021). Ispitivanje i mjerenje stavova potrošača i zaposlenika projektivnim tehnikama, Računovodstvo i menadžment – RiM, 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija, (ISBN 978-953-7828-30-1 (svezak II)), str. 1-12
  8. Ribić, D. & Pleša Puljić, N. (2018). Education as a factor of success in agricultural production of tobacco, Interdisciplinary Management Research XIV, Opatija, Hrvatska (ISSN 1847-0408), str. 563-578

UDŽBENICI:

  1. Ribić, D. & Pleša-Puljić, N. (2020). Osnove poduzetništva, Školska knjiga, Zagreb, ISBN: 978-953-0-30293-8