Nikolina Pleša Puljić, mag.oec., pred.

KONTAKT

RAD SA STUDENTIMA (KONZULTACIJE):

  • ponedjeljkom od 13.00 do 14.00 sati ili prema dogovoru (uz prethodnu najavu putem e-maila)

ŽIVOTOPIS:

Nikolina Pleša Puljić rođena je 20. prosinca 1992. godine u Virovitici. U rodnom gradu 2011. godine završava srednju ekonomsku školu s odličnim uspjehom te nakon toga upisuje Ekonomski fakultet u Osijeku. U rujnu 2014. godine preddiplomski studij završava obranom rada na temu „Povijest i budućnost samoposluživanja“. Naziv magistra ekonomije stječe u srpnju 2016. godine na smjeru „Marketing“ obranivši diplomski rad na temu „Marketing zdrave prehrane“ pod mentorstvom izv.prof.dr.sc. Marije Ham. Iste godine s odličnim uspjehom završava i pedagoško – psihološko – didaktičko – metodičku izobrazbu na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Prvo radno iskustvo stječe 2017. godine kao nastavnica u Strukovnoj školi Virovitica.  U veljači 2017. godine počinje raditi i kao vanjski suradnik – asistent na Veleučilištu u Virovitici. Od 01. svibnja 2017. godine zapošljava se na Veleučilištu u Virovitici kao asistentica iz znanstvenog područja društvenih znanosti, polje ekonomija i postaje članom Odjela za ekonomiju. Do sada je dva puta sudjelovala u Erasmus+ programu mobilnosti nastavnog osoblja, i to u razdoblju 11.-14. lipnja 2018. godine na ”First International Teaching and Training Week” u Sofiji, Bugarska, u organizaciji partnerske institucije International Business School, te u razdoblju 06.-10. lipnja 2022. godine na “2nd International staff training week” na Sveučilištu u Mostaru. Akademske godine 2020./2021. upisuje sveučilišni poslijediplomski doktorski studij Management na Ekonomskom fakultetu u Osijeku gdje je u lipnju 2022. godine uspješno obranila temu doktorske disertacije te se trenutno nalazi u postupku pisanja disertacije. Područje interesa istraživanja usmjerila je na ponašanje potrošača, e- marketing i marketing komunikaciju od usta do usta. U rujnu 2022. godine izabrana je za izvršnu urednicu časopisa “ET²eR – EKONOMIJA, TURIZAM, TELEKOMUNIKACIJE I RAČUNARSTVO” koji izdaje Veleučilište u Virovitici. U prosincu 2022. godine izabrana je u nastavno zvanje predavača za znanstveno područje društvenih znanosti, polje ekonomija. Od stručnih programa usavršavanja ističe edukaciju iz područja Strukturalnog modeliranja (SEM analiza) u programu AMOS unutar SPSS-a kojom se usavršavala izvoditi analize strukturiranih odnosa u znanstveno-istraživačkim modelima te je time stekla potvrdu o stručnom usavršavanju. Aktivno se služi engleskim jezikom. Udana i majka jedne kćeri.

INTERESI:

  • ponašanje potrošača, e-marketing, marketing komunikacija od usta od usta

NASTAVA:

Preddiplomski studij

  • Gospodarstvo Europske unije
  • Osnove poduzetništva
  • Osnove marketinga
  • Marketing
  • Poduzetništvo
  • Ponašanje potrošača
  • Upravljanje EU projektima
  • Promocija

Diplomski studij

  • Pokretanje i upravljanje poduzetničkim pothvatom
  • Integrirana marketinška komunikacija
  • Upravljanje EU projektima
  • Analiza ekonomske politike

PROJEKTI:

  1. Predviđanje i mjerenje čimbenika utjecaja održivog poslovanja i društva (2022 – 2023) – kao vanjski suradnik trenutno radi na znanstveno istraživačkom internom projektu Ekonomskog fakulteta u Osijeku s ciljem stjecanja i unaprjeđenja dodatnih znanstveno istraživačkih znanja i vještina.
  2. Uloga potrošača u ostvarivanju održivog razvoja (2021 – 2022) – kao vanjski suradnik radila na znanstveno istraživačkom internom projektu Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
  3. IN-KULTUR (2022) – Edukacija predstavnika udruga kroz 5 jednodnevnih radionica na temu ”Mogućnosti financiranja i prikupljanja sredstava”. Formalno obrazovanje na području financijskog upravljanja i prikupljanja sredstava te zakonodavnog okvira (stjecanje znanja i vještina za financijsko upravljanje u organizacijama).
  4. Dani medijske pismenosti (2022) –Radionica za student 2. godine Poduzetništva pod nazivom Umijeće uvjeravanja. Suradnja sa Agencijom za elektroničke medije i Uredom UNICEF-a za Hrvatsku.
  5. Studentski startup inkubator (2021), Veleučilište u Virovitici
  6. Marketing proizvoda/usluga – tko su moji kupci i kako doći do njih? (2021)– edukacija (radionica) za mlade poduzetnike u Poduzetničkom inkubatoru Slatina, partner Veleučilište u Virovitici

OBJAVLJENI RADOVI:

  1. Barnaki, M., Rozman, S.P., Pleša Puljić, N. (2023). Poticanje poduzetništva u Virovitičko-podravskoj županiji. ET2eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, Vol. V, br. 1, 2023., ISSN 2670-8930, str. 77-85
  2. Dugalija, K. Pleša Puljić, N., Ribić, D. (2022). Značaj liderskih kompetencija za učinkovitu komunikaciju u kriznim situacijama. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, Vol. 13, No.2., str. 9-13
  3. Mioković Kapetinić, D. Pleša Puljić, N. (2022). Materijalno i nematerijalno nagrađivanje zaposlenika kao oblik motivacije. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, Vol.13, No.2. str. 52-58
  4. Križan, F., Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. (2022). The role of women as purchase decision makers in the family. 90th International Scientific Conference on Economic and Social Development
    “Building Resilient Society: National and Corporate Security”
    . Zagreb, Hrvatska, str. 292-300
  5. Pleša Puljić, N. (2022). Grupe procesa upravljanja projektom na primjeru „financijskog opismenjavanja potrošača“, Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, Zlatović, Dragan (ur.).Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, str. 113-126, doi:10.51650/ezrvs.16.1-2.8
  6. Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. & Mioković Kapetinić, D. (2022). The importance of virtual communities on consumer attitudes about healthy nutrition. Economic and Social Development- 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str.149-158
  7. Pleša Puljić, N., Puljić, M. & Lukaš, M. (2022). Influence of family upbringing on financial literacy of secondary school students. Economic and Social Development- 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str.1-13
  8. Puljić, M. & Pleša Puljić, N. (2022). Incentives And Obstacles For Different Types Of Professional Development Of Teachers. Interdisciplinary Management Research XVIII, Opatija, Hrvatska (ISSN 1847-0408), str. 724-740
  9. Blažević Bognar, Z., & Pleša Puljić, N. (2022). The influence of media on impulsive buying in the era of the COVID-19 pandemic. Business, Management and Economics Engineering20(1), 41–58. https://doi.org/10.3846/bmee.2022.15919
  10. Garača, N., Pleša Puljić, N. & Viličnik, I. (2021). Ispitivanje i mjerenje stavova potrošača i zaposlenika projektivnim tehnikama, Računovodstvo i menadžment – RiM, 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija, (ISBN 978-953-7828-30-1 (svezak II)), str. 1-12
  11. Pleša Puljić, N. & Viličnik, I. (2021). Razlozi nezaposlenosti diplomiranih studenata i njihove preporuke za unaprjeđenje nastavnog procesa, U: Jukić, O., ET2eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, Vol. III, br. I, 2021., ISSN 2670-8930, str. 1-9
  12. Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N. & Kadežabek D. (2019). Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour, 42nd International Scientific Conference on Economic and Social Development – London, 12-13 June 2019, (ISSN 1849-7535), str. 301-309
  13. Ribić, D. & Pleša Puljić, N. (2018). Education as a factor of success in agricultural production of tobacco, Interdisciplinary Management Research XIV, Opatija, Hrvatska (ISSN 1847-0408), str. 563-578
  14. Blažević Bognar, Z., Pleša Puljić, N. & Lacko, T. (2017). The impact of the psychological price on consumer’s behavior, U: Cingula, M., Przygoda, M., Detelj, K. (ur.) 23 rd International Scientific Conference on Economic and Social Development, Madrid, Spain (ISSN 1849-7535), str. 589-597
  15. Pleša Puljić, N., Celić, M. & Puljić, M. (2017). Povijest i budućnost prodavaonica, U: Jukić, O., Praktični menadžment, Stručno-znanstveni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, Vol. VIII, br.1., 2017 ISSN 1849-0689, UDK: 339.:336.717.12:004, str. 38-47

IZLAGANJE I SUDJELOVANJE NA KONFERENCIJAMA:

  1. Barnaki, M., Rozman, S.P., Pleša Puljić, N. (2023). Poticanje poduzetništva u Virovitičko-podravskoj županiji. ET2eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, Vol. V, br. 1, 2023., ISSN 2670-8930, str. 77-85
  2. Križan, F., Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. (2022). The role of women as purchase decision makers in the family. 90th International Scientific Conference on Economic and Social Development
    “Building Resilient Society: National and Corporate Security
    “. Zagreb, Hrvatska, str. 292-300
  3. Pleša Puljić, N., Blažević Bognar, Z. & Mioković Kapetinić, D. (2022). The importance of virtual communities on consumer attitudes about healthy nutrition. Economic and Social Development- 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str.149-158
  4. Pleša Puljić, N., Puljić, M. & Lukaš, M. (2022). Influence of family upbringing on financial literacy of secondary school students. Economic and Social Development- 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development, Plitvička jezera, Hrvatska, str.1-13
  5. Puljić, M. & Pleša Puljić, N. (2022). Incentives And Obstacles For Different Types Of Professional Development Of Teachers. Interdisciplinary Management Research XVIII, Opatija, Hrvatska (ISSN 1847-0408), str. 724-740
  6. Garača, N., Pleša Puljić, N. & Viličnik, I. (2021). Ispitivanje i mjerenje stavova potrošača i zaposlenika projektivnim tehnikama, Računovodstvo i menadžment – RiM, 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija, (ISBN 978-953-7828-30-1 (svezak II)), str. 1-12
  7. Ribić, D. & Pleša Puljić, N. (2018). Education as a factor of success in agricultural production of tobacco, Interdisciplinary Management Research XIV, Opatija, Hrvatska (ISSN 1847-0408), str. 563-578

UDŽBENICI:

  1. Ribić, D. & Pleša-Puljić, N. (2020). Osnove poduzetništva, Školska knjiga, Zagreb, ISBN: 978-953-0-30293-8