mr.sc. Neven Garača, viši predvač

Kontakt:

kabinet: 2 -15

tel: 033 492 258

e-mail: neven.garaca@vuv.hr

Rad sa studentima (konzultacije): utorak, 14,00 do 16,00

Životopis: 

  • 1979. u Srednjoškolskom centru Daruvar završava Srednju upravnu školu čime stječe zvanje upravnog tehničara. 1995.godine završava Ekonomski fakultet u Zagrebu, Poslovna ekonomija, smjer marketing, čime stječe zvanje diplomiranog ekonomiste. 2005. godine magistrirao je na Poslijediplomskom studiju Marketinga EF Osijek obranivši znanstveni magistarski rad pod naslovom “Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na image proizvoda”, pod mentorstvom prof. dr. sc. Tanja Kesić (EF Zagreb). Od 1985.do 1996. godine zaposlen je na raznim administrativnim i računovodstvenim poslovima u Centru za socijalnu skrb u Pakracu. Od 1996. do 2002. godine radi kao voditelj odjela računovodstvenih i financijskih poslova u Centru za socijalnu skrb u Pakracu, a 2003. postaje voditelj marketniga i prodaje prehrambene industrije “Daruvarčanka” d.o.o. u Daruvaru. 2004. godine postaje ravanteljem javne ustanove socijalne skrbi Doma za starije osobe. Od 2007. do 2008. godine zaposlen je kao vanjski suradnik u Visokoj školi za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, a od 1.6.2008. zaposlen je u stalni radni odnos na radnom mjestu predavača. 2011. godine stječe izbor u zvanje višeg predavača, a reizbor u višeg predavača 2016. godine i 2021. godine.

Interesi:  komunikacija u upravljačkim i organizacijskim procesima (ili područja) menadžment, organizacija, komunikacija

Nastava: Osnove ekonomije, Mikroekonomija, Menadžment, Menadžment malih i srednjih poduzeća, Strateški menadžment, Integrirana marketinška komunikacija

Objavljeni radovi:

  1. Garača, N. (2005): Image – održiva konkurentska prednost. Računovodstvo i financije 51(11), (ISSN 0350-4506), (Str.133-135)
  2. Garača, N. (2008): Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti. U: Kos, I. (ur.) Utjecaj znanja na ljudske vrijednsoti, (ISSN 1846-7539),Varaždin: Elektrostrojarska škola Varaždin (str. 40 – 44)
  3. Garača, N. (2009): Poznavanjem stavova potrošača do konkurentskih prednosti poslovne organizacije. U:Cvitan, O. (ur.)Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku 3 (1-2) (ISSN: 1846-6699), Šibenik: Veleučilište u Šibeniku  (str. 145 – 155)
  4. Garača, N., Pavković, Lj., Prelas-Kovačević, A. (2009): Upravljanje ljudskim potencijalima i stavovi zaposlenika na primjeru Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Lipik. Hrvatski časopis za javno zdravstvo, 5 (19), (ISSN 1845 – 3082) http./www.hcjz.hr/pr.php?id=14071 (22. 9. 2010.)
  5. Garača, N. (2009): Segmentiranje računovodstvenih usluga i njihov marketing. U:Radačić, M. (ur.) Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3 (3-4) (ISSN 1846-6656), Šibenik: Veleučilište u Šibeniku (str. 121 – 128)
  6. Tolušić, Z., Garača, N., Blažević, Z., (2010): Može li recesija biti šansa hrvatskom turizmu. U:programski odbor (ur.), izdavač Lučić, B. Međunarodna konferencija o turizmu i okolišu, Sarajevo 2010., (ISBN 978-9958-9038-2-3), Sarajevo: Internacionalni univerzitet „Philip Noel-Baker“,     ( str. 179 – 194)
  7. Garača, N., Blažević, Z., Bosnić, I., (2010): Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu. U: Breslauer, N. (ur.) Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžemntu u turizmu i sportu. (ISSN: 1847-5469), Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu (str. 87 – 93)
  8. Garača, N., Blažević, Z., Bosnić, I. (2010):Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu. U: Plenković, J. (ur.) Društvo i tehnologija 2010. (ISBN: 978-953-6226-22-1), Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo (str. 255 – 264)
  9. Garača, N.,Marjanović, I. (2010): Uloga poslovnih anđela u poduzetništvu. Praktični menadžment, 1 (1), (ISSN 1847-8107), (str. 75-80)
  10. Garača, N., Kadlec, Ž., Cvrtila, I. (2011): Razumijevanje interkulturalne komunikcije, potreba modernog menadžera. U:Plenković, M. Galičić, V. (ur.) Društvo i tehnologija 2011. (ISBN: 978-953-6226-22-1), Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo & NONACOM (str.369-377)
  11. Garača, N., Ratković, M., Raletić, S., (2012) Komunikacijom do konkurentskih prednosti, U:Plenković, M., (ur.), Društvo i tehnologija 2012.- dr. Juraj Plenković, (ISBN: 978-953-6226-23-8), Zagreb, IFCA i dr., (str. 347-357).
  12. Raletić, S., Janjušić, D., Garača, N., (2013): Metode za mjerenje različitih oblika promocije preko interneta, Praktični menadžment,  4 (1), (ISSN: 1847 – 8107), (str. 33 – 42).
  13. Ratković, M.C., Krasulja, N.D., Garača, N., (2013): “Customer Relationship Management Strategy as an opportunity for improving the modern marketing concept”, izvorni znanstveni rad,  Kultura Vol. 45. br. 139. (DOI 10.5937/kultura 1339381 R), Beograd, (str. 381 – 395).
  14. Blažević, Z., Garača, N., (2013.): Role of information technology in implementation of CRM strategy, U:Plenković, M., (ur.), Društvo i tehnologija 2013. – dr. Juraj Plenković, (ISBN: 978-953-6226-25-2), Zagreb, HKD&NONACOM, (str. 365-374).
  15. Garača, N., Ratković, M., Raletić, S., (2013.): Achieving competition advancement through comunication, Informatologija, 46 (4), (ISSN: 1330-0067), (str. 361-371).
  16. Garača, N., Ribić, I., Karimović, K. (2014.): Imidž škole kao konkurentska prednost, Zbornik sažetaka Međunarodne znanstvene konferencije Izazovi globalizacije i društveno – ekonomsko okruženje EU, Novo mesto 10. – 11. travanj 2014. (CIP 339.9:061.I EU) (ISBN 978-961-6770-26-2) (str. 37.).
  17. Britvić, J., Blažević, Z., Garača, N., (2015.): Utjecaj QMS na razvoj ljudskog kapitala i konkurentnost organizacije, Zbornik sažetaka Međunarodne znanstvene konferencije Izzivi globalicacije in družbeno – ekonomsko okolje EU, Novo mesto, Republika Slovenija, 16. – 17. 4. (CIP – 339.9:061.IEU) (ISBN 978-961-6770-30-9) (str. 20.)
  18. Garača, N., Kadlec, Ž., (2017.) Prvostupnici Visoke škole Virovitica na tržištu rada, Zbornik sažetaka Međunarodne znanstvene konferencije Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU, Republika Slovenija, Novo mesto, 11. maj 2017. (CIP-3399:061.1EU) (ISBN: 978-961-6770-36-1) (str. 33)
  19. Garača, N., Garača, Z., (2017.) Položaj malih i srednjih poduzeća Virovitičko – podravske županije, Praktični menadžment vol. VIII, br. 1. (ISSN 1849 – 0689) (str. 18 – 29)
  20. Garača, N., Viličnik, I., (2018.) Žene u menadžmentu lokalne samouprave Virovitičko-podravske županije, Zbornik sažetaka Međunarodne znanstvene konferencije Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU, Republika Slovenija, Novo mesto, 17. maj 2018. (CIP-339.9:061.1 EU) (ISBN: 978-9616770-41-5) (str. 32).
  21. Garača, N., (2019.) Posebnosti menadžmenta malih i srednjih poduzeća, Zbornik sažetaka Međunarodne znanstvene konferencije Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU, Republika Slovenija, Novo mesto, 16. maj 2019. (CIP-339.9:082) (ISBN:978-961-6309-51-6) (str.23).
  22. Garača, N., (2020.) Upravljanje i raznolikost radne snage, Računovodstvo i menadžment – RiM 21. međunarodna znanstvena i stručna konferencija, Zagreb 10. – 11. 9. 2020., Zbornik radova, (ISBN 978-953-7828-27-1) (str. 35. – 48.).
  23. Garača, N., Pleša Puljić, N., Viličnik, I., (2021.) Ispitivanje i mjerenje stavova potrošača i zaposlenika projektivnim tehnikama, Računovodstvo i menadžment – RiM 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija, Zagreb 9. – 10. 9. 2021., Zbornik radova, Svezak II – stručni radovi, (ISBN: 978-953-7828-30-1), (str. 1.-12.).
  24. Ciraki, T., Garača, N., (2021.), Razlikovanje sponzorstava i donacija u poslovanju poduzetnika Grada Virovitice, ET2eR, ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo, (ISSN 2670-8930), vol. 3. br. 2. (str. 70. – 81.)
  25. Garača, N., Garača, Z., Blažević, A. (2022.), Price discrimination, ReECON.2, 2nd International Conference on Renewable Economics, Biograd n/m, 20. – 22. 9. 2022., Book of Abstracts, (ISBN 978-953-8028-16-8), (str:1).
  26. Garača, N., Garača, Z., Blažević, A., (2022.), The impact of EU funds on increasing the standard of services in preschool education institutions in the area of Požega-Slavonia county, ReECON.2, 2nd International Conference on Renewable Economics, Biograd n/m, 20. – 22. 9. 2022., Book of Abstracts, (ISBN: 978-953-8028-16-8), (str: 21).
  27. Garača, Z., Garača, N. (2023.), Okolišni menadžment Republike Hrvatske i implementacija strategija EU,  Zbornik sažetaka 12. međunarodne znanstvene konferencije Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU, Republika Slovenija, Novo mesto 18. maj 2023. (ISBN 978-961-6770-63-7) (str. 31).
  28. Garača, N., Garača, Z., Relota, D. (2023.), Pokazatelji razvijenosti Zapadne Slavonije, Zbornik radova Kontinetalna Hrvatska: povijesni kontekst, aktualnosti i perspektive u budućnosti (1), 23. 12. 2023., (ISSN 2991 – 7921), (str: 139 – 154).