Ivana Vidak Teskera, dipl.bibl. i prof., v.pred.

Kontakt:

Rad sa studentima (konzultacije):

  • Srijeda od 11 do 12 h
  • Prema dogovoru uz prethodnu najavu na e-mail

Nastava:

Poslovno komuniciranje
Komunikacija i multidisciplinaran pristup gostu
Komunikacijske i prezentacijske vještine
Poslovna komunikacija i poslovni hrvatski jezik
Društvene mediji i turizam
MICE turizam
Business Intelligence

Interesna područja:

Suvremena poslovna komunikacija
Poslovni hrvatski jezik
Interdisciplinarnost i komunikacija
Poslovna etika i multikultura
Društveni mediji i mreže
Interdisciplinarnost i turizam

Objavljeni priručnik:
  1. Vidak, I. (2019): Poslovno komuniciranje: recenzirani nastavni materijal, dostupan na https://vuv.hr/wp-content/uploads/2019/09/Poslovno-komuniciranje-2019_.pdf

Objavljeni radovi:

  1. Vidak Teskera, I., Kovačević, M. i Golub, B. (2023). Strani radnici u Hrvatskoj: primjer Virovitičko-podravske županije. Kontinentalna Hrvatska: povijesni kontekst, aktualnosti i perspektive u budućnosti (1) (str. 123-136). Zagreb: ZNANSTVENI KONTEKST, dostupno na https://assets-global.website-files.com/640049811247f28732040531/65849db3348643f6e6f9237d_ZBORNIK%20RADOVA%202023.pdf
  2. Tubić, D., Kovačević, M. i Vidak Teskera, I. (2023). Stavovi posjetitelja Slavonije o organizaciji vinskih događaja. Kontinentalna Hrvatska: povijesni kontekst, aktualnosti i perspektive u budućnosti (1) (str. 894-910). Zagreb: ZNANSTVENI KONTEKST, dostupno na https://assets-global.website-files.com/640049811247f28732040531/65849db3348643f6e6f9237d_ZBORNIK%20RADOVA%202023.pdf
  3. Vidak, I., Tubić, D., & Kovačević, M. (2023). Social networks in non-profit organizations. Mednarodno Inovativno Poslovanje = Journal of Innovative Business and Management14(2), 1-12. https://doi.org/10.32015/JIBM.2022.14.2.2
  4. Tubić, D., Vidak, I., Kovačević, M. (2022) Accessible tourism in the national parks of the Republic of Croatia. U: Economic and Social Development 89th International Scientific Conference on Economic and Social Development – “Economical, Agricultural and Legal Frameworks of Sustainable Development”.
  5. Vidak, I., Kovačević, M., Kovač, I. (2022) The importance of communication skills in hospitality. U: 5th International Rural Tourism Congress, Congress proceedings.
  6. Vidak, I., Tubić, D., Kovačević, M. (2022) Social networks in non-profit organizations, U 2nd International Conference on Renewable Economics ReECON, Biograd na Moru, Croatia 20th -22nd September 2022 (book of abstracts)
  7. Tubić, D., Vidak, I., Bakan, R. (2022): Perception of creators and co-creators of national tourism policy on the level of rural tourism development, U: Erceg, A., Požega, Ž.. (eds.), Interdisciplinary management research XVIII, (ISSN 1847-0408) (pp. 1000-1011), Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 5th-7th May 2022.
  8. Resner, M., Vidak, I., Klipa, M. (2021)  Communication through colours – customer perception of the language of lipstick
    marketing strategies, u: „ET²eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo”, special edition, VOL. III, No. 2, ISSN 2670-8930, p. 202-210
  9. Vidak, I. (2021) Older people and social media usage. U: Barković Bojanić, I. & Erceg, A. (ur.) Strategic Approach to Aging Population: Experiences and Challenges. Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, str. 325-340.
  10. Kovačević, M. & Vidak, I. (2021) Are we ready for bibliocyclists?. U: Nikolić, G. (ur.)PILC 2021 Upravljanje dualnim karijerama – sport i obrazovanje.
  11. Bosnić, I., Vidak, I. & Kovačević, M. (2021) The application of multimedia and web 2.0 technologies in communicating and interpreting a cultural tourism product. U: Zavrl, I., Vukovic, D. & Cerovic, L. (ur.)Economic and Social Development 72nd International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – “Digital Transformation and Business”.
  12. Vidak, I. & Orehovec, M. (2021) Informacijsko-komunikacijska uloga knjižnice. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (1), 171-184.
  13. Vidak, I. (2020): Communication of Older People – Challenges and Perspectives, u Aging Society – Rethinking and Redesigning Retirement (Barković Bojanić, Ivana; Erceg, Aleksandar, ed.), E-ISBN-13: 978-953-253-163-3. Print-ISBN-13: 978-953-253-162-6, p: 317-332, Osijek, Hrvatska. Dostupno na: https://www.ceeol.com/search/book-detail?id=873846
  14. Gojević, V., Vidak, I., (2020): Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama na primjeru Hrvatskog Crvenog križa// Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu ( 1847-702X ), str. 29-36, Čakovec, Hrvatska. Dostupno na https://hrcak.srce.hr/zbornikmev
  15. Vidak, I., Resner, M. (2019): Strengthening of linguistic and communicative competence by e-learning// Economic and Social Development: 43rd International Scientific Conference on Economic and Social Development – “Rethinking Management in the Digital Era: Challenges from Industry 4.0 to Retail Management” (ISSN 1849-7535), str. 42-48, Aveiro, Portugal. Dostupno na: https://www.esd-conference.com/upload/book_of_proceedings/Book_of_Proceedings_esdAveiro2019_Online.pdf
  16. Gali, S., Vidak, I. (2019):  Odnosi s javnošću u kulturnim institucijama na primjeru kazališta // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 10 (ISSN 1847-702X), 1; 39-49. Dostupno nahttps://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=323172
  17. Vidak, I., Resner, M. (2018):  Važnost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezične vještine // 4. međunarodni kongres o ruralnom turizmu: NOVO VRIJEME – VRIJEME ZA RURALNI TURIZAM / Smolčić, D. ; Milohnić, I. (ur.). Opatija: Zagreb: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu: Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”,  str. 299-307
  18. Žada, M., Vidak, I. (2018): Etično komuniciranje na društvenim mrežama , U: Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (ISSN: 1846-702X, e-ISSN: 1849-1138), god.9, br.2, str.86-97. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=314749
  19. Vidak, I., Resner, M. (2018): THE ROLE OF ENGLISH IN THE INTERCULTURAL COMMUNICATION IN TOURISM , U: Plemić, B., Rabotić, B.(eds.), Heritage Tourism: Concepts, Practices, Developments (ISBN 978-86-82371-72-4) (pp. 95-103), BITCO 2018 : COLLEGE OF TOURISM Belgrade
  20. Vidak, I., Bosnić, I. (2018): Literary tourism in Croatia, U: Omazic, M.A., Roska, V., Grobelna, A.(eds.), Economic and Social Development, (ISSN 1849-7535) (pp. 277-282), Paris: Varazdin Development and Enterpreneurship Agency: University North: Faculty of Management University of Poland
  21. Vidak, I., Klipa, M. (2017): Važnost etičkog kodeksa pri rješavnju sukoba u organizaciji. U: Gongeta, S., Smoljić, M. ur. Zbornik radova 7. međunarodne konferencije Razvoj javne uprave, 1. i 2. lipnja 2017., Vukovar, Hrvatska. Vukovar: Veleučilište ”Lavoslav Ružička” u Vukovaru, str. 348-355
  22. Vidak, I., Bosnić, I. (2017): Multimedia as a communication tool, U: Jautz, U., Cini, V. (eds.), Interdisciplinary management research XIII, (ISSN 1847-0408) (pp. 1116-1129.), Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek
  23. Vidak, I.(2016) Pregled ključnih pojmova Hrvatskog kvalifikacijskog okvira. U: Praktični menadžment, stručno-znanstveni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, Vol. V, br. 1. 2016, ISSN 1847-8107, str. 63-65
  24. Klipa, M., Vidak, I. (2015) Nagrađivanje, jedna od ključnih funkcija menadžmenta ljudskih resursa. U: Romić, D., Vajda Halak, Ž., Belaj, I., ur. Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Razvoj javne uprave, 8. i 9. svibnja 2015., Vukovar, Hrvatska. Vukovar: Veleučilište ”Lavoslav Ružička” u Vukovaru, str. 199-209.
  25. Bosnić, I., Jaković, B., Vidak, I. (2015): Određivanje kompetencija i ishoda učenja za zanimanje menadžer ruralnog turizma, U: Acta turistica nova, No.1, Volume 9/2015, ISSN 1846-4394, str. 41-59
  26. Vidak,I. (2014): Oblik i struktura poslovnog pisma, U: Praktični menadžment, stručno-znanstveni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, Vol. V, br. 1. 2014, ISSN 1849-0689 (online), str. 79-82
  27. Vidak, I. (2014): Facebook, komunikacija 21.st., U: Praktični menadžment, stručno-znanstveni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, Vol. V, br. 1. 2014, ISSN 1849-0689 (online), str. 48-52
  28. Vidak, I. (2011): Benchmarking u knjižnici, U: Breslauer, N. (ur.) Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, god.2, br.2, 2011., Čakovec, ISSN 1847-702X, str. 123-127
  29. Vidak, I. (2010): Primjer iz knjižničarske prakse, U: Svezak: časopis Društva knjižničara Bilogore, Podravine i Kalničkog prigorja, god. XII, Bjelovar, ISSN 1331-8578, str.49-50
  30. Vidak, I. (2010): Knjižnica kao dio ponude kulturnog turizma, U: Bedeković, V. (ur.) Zbornik radova Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, god.II, br.2, Virovitica, ISSN 1847-4381, str.127-132
Objavljeni udžbenik:
  1. Vidak Teskera, I.; Kovačević, M. (2024). Osnove komuniciranja. Virovitica: Veleučilište u Virovitici

Poglavlja/ potpoglavlja  u udžbeniku:

  1. Vidak, I. (2016) Poduzetnik kao nositelj poduzetničkog procesa: Etično poslovanje (poduzetništvo i etičnost): etika, moral i etička odluka; poduzetnička etika i etično poslovanje. U: Bedeković, V., ur., Uvod u poduzetništvo. Prvo izdanje. Virovitica: VŠMTI, str. 71-75

Javna predavanja:

  • 1. Javno predavanje na temu ”Mediji i odnosi s medijima”, održano u Vijećnici Općine Suhopolje, 15. srpnja 2014.

Izlaganja na kongresima, znanstvenim skupovima i konferencijama:

  1. Vidak, I., Tubić, D., Kovačević, M. (2022): Social networks in non-profit organizations, U 2nd International Conference on Renewable Economics ReECON, Biograd na Moru, Croatia 20th -22nd September 2022
  2. Vidak, I., Bosnić, I. (2017): Multimedia as a communication tool, Interdisciplinary Managment Research XIII, Opatija, 19.-21. svibnja 2017.
  3. Vidak, I., Resner, M. (2018): Važnost storytellinga u turizmu kao komunikacijske i jezične vještine, 4. međunarodni kongres o ruralnom turizmu ”Novo vrijeme-vrijeme za ruralni turizam”, Supetar, 9.-13. svibnja 2018.

Dodatne edukacije:

1. U okviru projekta Usvajanje principa HKO-a u sustavu visokog obrazovanja u sektoru turizma (2013-2015) metodološka radionica ”Nastava usmjerena na studenta”, 29.1.2014.-1.2.2014.:

  • Studenti i učenje
  • Poučavanje
  • Ishodi učenja i konstruktivno poravnavanje
  • Komunikacija na nastavi

2. U okviru projekta Usvajanje principa Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u stručnim studijskim programima poduzetništva(2015-2016) metodološka radionica ”Jačanje kapaciteta poučavatelja za planiranje ishoda učenja i primjenu metoda poučavanja usmjerenih na studenta , 11.-12.11/ 24.-25.11.2015.:

  • Izazovi obrazovanju, Kurikulum: osnovni pojmovi, ishodi učenja na razini programa, Planiranje ishoda učenja na razini kolegija
  • Poučavanje usmjereno na studenta, Suradničko učenje, Tehnike suradničkog učenja
  • Pristupi učenju, Kritičko čitanje, Učenje raspravom, Akademska kontroverza
  • Iskustveno učenje, Učenje otkrivanjem, Projektno planiranje

3. U okviru  projekta Postani poduzetnik budućnosti- budi E-poduzetnik (2015-2016), 6.11.2015. – 12.2.2016.:

  • Komunikacijske vještine
  • Kako pokrenuti poslovanje?, pravni oblici, izvori financiranja, institucionalni okviri
  • Bussiness Inteligence
  • E- poslovanje
  • Tko su naši kupci i što žele?
  • Alternativni-gerila marketing
  • Izrada poslovnog plana i organizacija poslovanja
  • Kreativna prodaja
  • Poslovni pregovori
  • Proaktivno na tržište rada
  • Izrada osobnog plana

Nit vodilja…