KLASA: 372-03/25-01/04

URBROJ: 2189-74-02/01-25-01

Virovitica, 04. prosinca 2025.

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine, broj: 125/11, 64/15, 112/18, 123/24) i članka 31. Statuta Veleučilišta u Virovitici (KLASA: 011-02/23-01/01, URBROJ: 2189-74-02/01-23-07 od 18. svibnja 2023.) dekan Veleučilišta u Virovitici doc.dr.sc. Dejan Tubić, prof.struč.stud., raspisuje sljedeći

JAVNI NATJEČAJ

ZA DAVANJE U PODZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA

PREDMET JAVNOG NATJEČAJA

Daje se u podzakup dio poslovnog prostora Veleučilišta u Virovitici (u daljnjem tekstu: Veleučilište) za postavljanje 4 samoposlužna aparata prema vrstama i lokacijama kako slijedi:

  • zgrada Veleučilišta, Ulica Matije Gupca 78, 33 000 Virovitica-prizemlje

1m2 – samoposlužni aparat sa snack grickalicama i hladnim napitcima

1m2 – samoposlužni caffe aparat

  • zgrada Studentskog doma, Ulica Matije Gupca 78/4, 33 000 Virovitica-prizemlje

1m2 – samoposlužni aparat sa snack grickalicama i hladnim napitcima

1m2 – samoposlužni caffe aparat

VRIJEME TRAJANJA PODZAKUPA

Poslovni prostor daje se u podzakup na određeno vrijeme na razdoblje od dvije godine; od 1. siječnja 2026. – 31. prosinca 2027. godine, temeljem ugovora o podzakupu koji će se zaključiti s najpovoljnijim ponuditeljem/ima.

ZAKUPNINA

Minimalni početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 35,00 eura (Veleučilište se ne nalazi u sustavu PDV-a. U slučaju promjene; upisa u Registar obveznika poreza na dodanu vrijednost, na iznos naknade obračunat će se PDV).

Režijski troškovi uračunati su u iznos zakupnine.

Plaćanje ugovorenog mjesečnog iznosa obavlja se mjesečno do 15. dana u tekućem mjesecu za tekući mjesec.

PONUDA

Ponuda mora biti vlastoručno potpisana. U ponudi mora biti jasno naznačeno nudi li se jedan ili više samoposlužni aparata, koje vrste i na kojoj lokaciji.

Ponuda mora sadržavati i:

-naziv, adresa OIB ponuditelja

-broj poslovnog računa/IBAN

-kontakt osoba ponuditelja, e-mail, mobitel

-kratak opis samoposlužnog aparata koji mora biti tehnički ispravan

-visinu ponuđene mjesečne zakupnine (brojkama i slovima)

-dokaz o pravnom statusu (obrt, trgovačko društvo…) i registraciji djelatnosti ponuditelja

-potvrdu Porezne uprave o stanju duga, koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od objave javnog natječaja, iz koje mora biti vidljivo da nema dugovanja po osnovi javnih davanja o kojima evidenciju vodi Porezna uprava, odnosno da je ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje.

Dostavom ponude ponuditelji prihvaćaju uvjete ovog Natječaja.

Veleučilište zadržava pravo neprihvaćanja nijedne ponude i pravo poništenja Natječaja u bilo koje vrijeme prije zaključenja ugovora, bez ikakve odgovornosti prema ponuditeljima i bez obveze obrazlaganja razloga svoje odluke.

Pravo prednosti za sudjelovanje u Natječaju sukladno odredbama Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ostvaruju osobe iz članka 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine, broj: 121/17, 98/19 i 84/21, 156/23) ako se u svojoj prijavi na Natječaju pozovu na to pravo, ako udovolje uvjetima natječaja te prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Ponuditelji koji se pozivaju na pravo prednosti u ponudi za Natječaj moraju dostaviti dokument/e kojima dokazuju odgovarajući status za ostvarivanje prava prednosti pri zakupu poslovnog prostora, sukladno propisima koji reguliraju navedenu materiju.

KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE

Kriterij za odabir ponude je najviši iznos mjesečne zakupnine za pojedini samoposlužni aparat, uz uvjet ispunjenja uvjeta propisanih ovim Natječajem.

Ako dva ili više ponuditelja dostave ponude s istim najvišim mjesečnim iznosom zakupnine za pojedini samoposlužni aparat, a ispunjavaju sve uvjete ovog Natječaja, odabrat će se ponuda koja je pristigla ranije.

Ako najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o podzakupu, sklapanje ugovora ponudit će se redom prvom sljedećem ponuditelju koji je ponudio prvu višu zakupninu.

U slučaju da pristigne samo jedna valjana ponuda, ista može biti izabrana.

ROK ZA DOSTAVU PONUDE

Natječaj se objavljuje na mrežnoj stranici Veleučilišta.

Rok za podnošenje ponuda s traženom dokumentacijom je 8 dana od dana objave Natječaja na mrežnoj stranici Veleučilišta, odnosno rok počinje teći 4. prosinca 2025. godine i traje do 12. prosinca 2025. godine.

Pisane ponude dostavljaju se isključivo putem pošte, u zatvorenoj omotnici na adresu: Veleučilište u Virovitici, Ulica Matije Gupca 78, 33 000 Virovitica, s naznakom „Javni natječaj za davanje u podzakup dijela poslovnog prostora – samoposlužni aparati – NE OTVARAJ“

RAZLOZI ISKLJUČENJA PONUDE

-nepravovremene i nepotpune ponude

-ponude koje ne ispunjavaju uvjete Natječaja

-ponude fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava

OBAVIJEST O ODABIRU ILI PONIŠTENJU

Odluka o davanju u podzakup ili Odluka o poništenju Natječaja objavit će se na mrežnoj stranici Veleučilišta.

SKLAPANJE UGOVORA

S ponuditeljem/ima čija je ponuda odabrana kao najpovoljnija, sklopit će se ugovor o podzakupu poslovnog prostora. Ponuditelj/i s kojim će biti zaključen ugovor ne može isti dati u podzakup.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

U skladu s Uredbom Europske unije 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od  17. travnja 2016. godine te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18), prijavom na ovaj Natječaj, odnosno dostavom ponude Veleučilištu prema navedenim uvjetima, ponuditelj daje privolu za prikupljanje i obradu osobnih podataka iz cjelokupne dokumentacije, a sve u svrhu pripreme, provedbe i realizacije predmeta Natječaja.

OSTALO

Otvaranje ponuda nije javno.

Ponuditelji će se o rezultatima javnog natječaja obavijestiti objavom na mrežnoj stranici Veleučilišta u roku od 5 dana od proteka roka za dostavu ponuda.

Poslovni prostor moguće je razgledati prema dogovoru, uz prethodnu najavu na e-mail: info@vuv.hr

DEKAN

doc.dr.sc. Dejan Tubić, prof.struč.stud.