U okviru obilježavanja Tjedna cjeloživotnog učenja, održana je radionica pod nazivom “Kako postati znanstvenik – metodologija pisanja znanstvenog rada”, koju je vodila dr. sc. Željka Kadlec. Radionica je okupila studente treće godine studija i pružila im praktične smjernice za uspješno pisanje i objavljivanje znanstvenih radova.

Glavni fokus radionice bio je na osnovama metodologije pisanja znanstvenog rada, provođenju istraživanja i obradi podataka, a sudionici su dobili priliku upoznati se s ključnim koracima izrade znanstvenih radova. Posebna pažnja posvećena je razlikovanju između stručnih radova, znanstvenih radova i prethodnih priopćenja, pri čemu su istaknute njihove različite svrhe, struktura i kriteriji.

Sudionici su također dobili detaljna pojašnjenja o procesu recenzije, uključujući važnost nepristranosti recenzenata, ključne kriterije ocjenjivanja radova i kako taj proces doprinosi kvaliteti i vjerodostojnosti znanstvenih publikacija.

Radionica je pružila konkretne savjete za pisanje kvalitetnog znanstvenog rada, uključujući izradu uvoda, metodologije, rezultata i zaključaka, kao i pravila citiranja i izbjegavanja plagijarizma. Studenti su također upoznati s mogućnostima objavljivanja znanstvenih radova u časopisu „ET²eR – ekonomija, turizam, telekomunikacije i računarstvo”, što im pruža priliku da svoja istraživanja prezentiraju široj akademskoj zajednici.

Ova radionica bila je izvrsna prilika za studente da steknu uvid u zahtjeve akademskog pisanja i motivaciju za daljnji razvoj svojih znanstvenih vještina. Njihov interes i angažman tijekom radionice ukazuju na važnost ovakvih edukacija u poticanju mladih na znanstveni rad i doprinos razvoju znanosti.

Ovaj vrtuljak zahtijeva JavaScript

Veleučilite u Virovitici