Studentice 2. godine smjera Poduzetništvo, Mihaela Bogdanović i Antonela Petonjić, pod mentorstvom dr.sc. Anita Prelas Kovačević, prof.v.š., sudjelovale su od 5. do 9. srpnja 2021.  godine na online međunarodnoj ljetnoj školi poduzetništva koju je organizirao Fakultet za ekonomijo in informatiko u Novom Mestu u Sloveniji. Tema ljetne škole bila je “Poslovne priložnosti v glokalnem okolju” (eng. Opportunities in the Glocal Enviroment), a provodila se kroz radionice i predavanja sa svrhom jačanja suradnje među akademskom zajednicom, razmjena iskustava kao i znanja između studenata, profesora te stručnjaka iz prakse.

Što kažu naše studentice,  kakvo je to bilo iskustvo za njih, slijedi u nastavku.

Mihaela

„Iako u početku nisam bila sigurna o pohađanju ovog programa zbog nerazumijevanja jezika i osobne nesigurnosti moram priznati da sam se već prvi dan riješila treme i sudjelovala kada je bilo potrebno. Vrlo brzo sam se naviknula na razliku govora, način rada i ostalo. Zbog odlične organizacije programa koji pruža mogućnost na kojem jeziku želimo komunicirati s mentorima, nije bilo prepreka u komunikacijskom procesu te je zbog toga rad u skupinama tekao po planu i programu. Predavanja izvrsnih profesora, njihova iskustva i priče iz prakse uvelike pomažu s obzirom na smjer koji pohađam i na tome sam jako zahvalna. Rad u skupinama činio se kao izazov zbog činjenice da se radi o ljudima s kojima prvi put komuniciram. Ipak, pokazao se kao jedno iskustvo puno kreativnog rada, zajedničkog stvaranja, ostvarenja novih poznanstava i upoznavanja kulturoloških razlika.

Posebne zahvale dr.sc. Anita Prelas Kovačević, prof.v.š. koja je prihvatila moju želju za sudjelovanjem i omogućila mi novo, posebno iskustvo. „

Antonela  

„Prvog dana smo se svi upoznali te smo imali predavanja koje je taj dan održala dekanica dr.sc. Malči Grivec. Istoga dana u večernjim satima smo imali radionice i radili u grupama sa studentima iz Slovenije, Bosne i Hercegovine i Srbije. Svakog sljedećeg dana su u jutarnjim terminima bila predavanja i potom u poslijepodnevnim satima radionice. Kroz radionicu smo obuhvatili marketinški splet i segmentaciju tržišta. Izradili smo SWOT analizu gdje smo razmotrili naše snage i slabosti, ali i potencijalne prilike i prijetnje na tržištu. Idućih dana, smo u grupi detaljnije razradili našu poslovnu ideju – aplikaciju eŠpajz. Kroz poslovni plan radilo se i na dizajniranju vlastite web stranice kao i same aplikacije. Osim što smo poboljšali svoje poduzetničke vještine, stekli smo i razna poznanstva!

Bilo je jedno lijepo iskustvo koje bih voljela ponoviti! 😊“

Odjel za ekonomiju