U petak, 6. rujna 2019. godine, u Maloj vijećnici Virovitičko-podravske županije održana je radionica u okviru projekta izrade Strateškog marketing plana turizma Slavonije s planom brendiranja za razdoblje 2019. – 2025. godine. Naručitelj dokumenta je Hrvatska turistička zajednica, a izrada dokumenta je povjerena stručnom timu Instituta za turizam. Projekt obuhvaća izradu operativnih planova za pet slavonskih županija te izradu krovnog plana za Slavoniju.
Domaćin radionice je Turistička zajednica Virovitičko-podravske županije (pomoćnik direktora Josip Mikolčić, prof.). Osim domaćina i stručnog tima Instituta za turizam, na radionici su sudjelovali predstavnici turističkih zajednica, razvojnih agencija i drugih važnih organizacija za razvoj turizma s područja Županije te članovi Odjela za turizam Visoke škole Virovitica, dr.sc. Irena Bosnić i Božidar Jaković, mag.oec.
Na radionici se raspravljalo o resursno-atrakcijskoj osnovi, obilježjima, proizvodima i viziji razvoja turizma Virovitičko-podravske županije, kao i o zajedničkom turističkom marketingu cijelog prostora Slavonije i uklapanja Virovitičko-podravske županije u isti.
Visoka škola Virovitica
Odjel za turizam